Norwegian har vel ingen planer om å selge noen MAX på kort sikt, så bruktverdien er vel ikke så veldig interesant. Når man har fått løst denne floken så vil nok MAX'en få like god driftsikkerhet som de "gamle" 738 de har fra før.Meglerhus frykter at markedsverdien på Boeing 737 Max og Norwegian vil forverre seg:
https://www.dn.no/luftfart/meglerhu...inntil-15-millioner-kroner-per-dag/2-1-563954
Bør Norwegian vurdere en annen flytype ? Hvor lenge kan Norwegian strekke dette før de må vurdere noe slikt ?
Nå fordeler vel ikke du akkurat skyld, men de har også noen investorer å tenke på
Litt spekulasjon fra min side, men er ikke dette en ypperlig anledning til å fremskynde lukkingen av ruter?
Neivel? Hvorfor mener de at Boeing skal ta alle kostnadene da?
Forskjell på skyld og ansvar.
Boeing er jo ansvarlig for å levere et fly som flyr, og som ikke myndighetene har satt på bakken. Gitt at selskapet opererer og vedlikeholder flyet i henhold til instruks.
Status nå er at Boeing har solgt et fly som ikke kan bruker i denne delen av verden
Status nå er at Boeing har solgt et fly som ikke kan bruker i denne delen av verden
Kameler er noen underlige dyr, de har en lei tendens til å gå sine egne veier og oppfører seg nok ikke helt som sauerSjansene er vel størst for at Boeing er den som må spise kamelen.
Akkurat som Airbus ?Har Boeing strukket strikken så langt at de må ha hjelp av elektronikk til å kontrolere flyet.
Neivel? Hvorfor mener de at Boeing skal ta alle kostnadene da?
Lite trolig at Boeings advokater vil akseptere en regning
Norwegian vil sende regningen for 737 Max-kanselleringene til produsent Boeing. Men flyene flyr fortsatt i USA, og hvis det viser seg at det faktisk ikke er noe galt med flyene er det ikke sikkert Norwegian vil få noen særlig erstatning
1 whole camel, medium size
1 whole lamb, large size
20 whole chicken, medium size
60 eggs
12 kg rice
2 kg pine nuts
2 kg almonds
1 kg pistachio nut
110 gallons water
5 lbs black pepper
salt
Ser ut som de slår sammen flere ruter og busser passasjerer mellom Stewart og Providence
Knapt 3.5 time med buss. Det er ikke så gæærnt.
Omtrent som buss/taxiturene "dere" sender oss på på Helgeland![]()
Mulig å fly Dublin - Stewart - Providence - Dublin?
Omtrent som buss/taxiturene "dere" sender oss på på Helgeland![]()
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.