Noen som vet om EuroAtlantic´s 767 gjør faste rotasjoner/destinasjoner ?
OSL-FCO/CDG/BCN/AGP/NCE
Noen som vet om EuroAtlantic´s 767 gjør faste rotasjoner/destinasjoner ?
Hei. Jeg lure på en ting. Når det gjelder MAX flyene-. Hvor står LN-BKC hen nå?? Jeg reiste fra LPA i april. Telte 4 stk DY MAX Maskiner som stod på bakken der. Noen som har reg nr på alle MAX flyene som står strandet på LPA??
Og der dukket det opp en B737-300 operert av GetJet Airlines fra Helsinki.
https://norspotter.wordpress.com/2019/04/02/norwegian-innleie-s19/
BlueAir flyr en -800, YR-BMH fra Arlanda siden 31/5 ,.
To. YR-BMI også.
Norwegian sin SE-RTB er på ferryflight mellom Malaga og Stockholm. Vistnok skal både Nederlenderne og Tyskerne nekte de å fly i luftrommer sitt så foreløbig surrer den rundt i Nord Frankrike uten å komme videre
Norwegian Boeing 737 MAX forced to land in France after refusal to enter German airspace
Norwegian sin SE-RTB er på ferryflight mellom Malaga og Stockholm. Vistnok skal både Nederlenderne og Tyskerne nekte de å fly i luftrommer sitt så foreløbig surrer den rundt i Nord Frankrike uten å komme videre
Hvorfor skal de flytte på en B373-MAX?
Kan de ikke la den stå der den var??
Det er lov å flytte på B737MAX-maskiner hvis de er tomme, med kun crew ombord.
Grunnen til at de ønsker å flytte på dem, er for å kunne ta vedlikehold på sin egen base der de har ansatte som har sin faste arbeidsplass, samt at det koster å leie stands på flyplasser der de selv ikke leier/eier stands.
Kunne de ikke flytte dem til et sted de kan montere wifi i dem. Jeg håper på en ny Dubai tur i en Max til vinteren og da vil jeg gjerne ha wi-fi.Det er lov å flytte på B737MAX-maskiner hvis de er tomme, med kun crew ombord.
Grunnen til at de ønsker å flytte på dem, er for å kunne ta vedlikehold på sin egen base der de har ansatte som har sin faste arbeidsplass, samt at det koster å leie stands på flyplasser der de selv ikke leier/eier stands.
Det er lov å flytte på B737MAX-maskiner hvis de er tomme, med kun crew ombord.
Det er ikke korrekt. ALLE flyvninger med B737 MAX har været forbudt i Tyskland siden 12. marts. Der fremgår af NOTAM udsendt d. 12/3. Det er virkelig underligt, at Norwegian ikke har undersøgt dette/været klar over dette.
Den NOTAM var i utgangspunktet tidsbegrenset til 11/6. Tyskerne fikk der veldig travelt med å forlenge forbudet når de fant ut at Norwegian hadde en i lufta på vei mot luftrommet deres.
https://www.dfs.de/dfs_homepage/en/... Max 8 and Max 9 banned from German airspace/Den NOTAM var i utgangspunktet tidsbegrenset til 11/6. Tyskerne fikk der veldig travelt med å forlenge forbudet når de fant ut at Norwegian hadde en i lufta på vei mot luftrommet deres.
This ban applies from 12 March 2019, 18.30 hrs (local time). It will be valid for an initial period of three months, i.e. until and including 12 June 2019.
Såvidt jeg har kunne læse var den pågældende NOTAM gyldig til og med 12/6. Men kan være jeg tager fejl. Men umiddelbart var det vel forventeligt at tyskerne forlængede forbuddet.
Speed kills, enten den er for høy eller for lav
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.