Re: Norske piloter ønsker flere langruter fra Oslo
Vist man kan tillate litt synsing så kan jeg se for meg et scenario der SAS flyr til BKK fra OSL og ARN i des-jan-feb, og kutter ut CPH-PVG, CPH-IAD og ARN-ORD i samme periode. CPH-BKK får nye rutetider så det lange stoppet i BKK uteblir. Belgget på de "Vanlige" IC rutene er vel heller begredig i denne perioden, mens BKK virker umettelig. SAS vil da si at de tar opp kampen med DY, utnytte flåten bedre også på vinteren, og sesongtilpasse nettverket sitt.
Noen USA ruter fra OSL tror jeg neppe vi ser med det første. Det måtte i såfall være en IAH rute, der man velger en løsning som ligner på ARN-ORD løsningen....
Vist man kan tillate litt synsing så kan jeg se for meg et scenario der SAS flyr til BKK fra OSL og ARN i des-jan-feb, og kutter ut CPH-PVG, CPH-IAD og ARN-ORD i samme periode. CPH-BKK får nye rutetider så det lange stoppet i BKK uteblir. Belgget på de "Vanlige" IC rutene er vel heller begredig i denne perioden, mens BKK virker umettelig. SAS vil da si at de tar opp kampen med DY, utnytte flåten bedre også på vinteren, og sesongtilpasse nettverket sitt.
Noen USA ruter fra OSL tror jeg neppe vi ser med det første. Det måtte i såfall være en IAH rute, der man velger en løsning som ligner på ARN-ORD løsningen....