• Hei

    Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

    Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

    Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

    Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

    https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

    (Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

    De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

    Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

N787BX til OSL 1. mai

Det kan godt være. Boeing utdanner en del 'kundepiloter' så de kan komme igang med selskapsprosedyrer og slike ting.
 
Han jeg snakket med på VHF var ikke norsk, men det kan fortsatt ha vært Hoås eller Hesthammar som landa kjerra.
 
Når jeg tenker meg om så mener jeg å huske at Boeing (eller FAA ... ) tillater at det sitter en utsjekket kundepilot i høyresetet mens det sitter en Boeing-pilot i kapteinssetet. Dette både av sertifiserings- og forsikringsårsaker.
 
Pen maskin (for å ytre det åpenbare) :-) Jeg skal en tur til Trondheim på torsdag, (SK332, kl 08:00 og SK373, kl 18:35). Skjønner at den skal stå ved innenlands, noe som passer bra, men har noen noen gode råd til meg for å få sett den best mulig?
 
Flyet står helt i enden av innlandsterminalen.. sees godt nede på bakkeplan hvor WF sine maskiner pleier å stå.
 
Fikk lov til å ta et bilde inni Dreamlinern, valgte businesseksjonen. Kom ikke lengre før jeg måtte ut igjen. Første bilde innvendig?

5feoo8.jpg
 
Den er flyttet til 180 feltet nå på morgenkvisten. Skal så vidt jeg vet stå der resten av oppholdet.
 
Back
Top