N787BX til OSL 1. mai

Det kan godt være. Boeing utdanner en del 'kundepiloter' så de kan komme igang med selskapsprosedyrer og slike ting.

Han jeg snakket med på VHF var ikke norsk, men det kan fortsatt ha vært Hoås eller Hesthammar som landa kjerra.

Når jeg tenker meg om så mener jeg å huske at Boeing (eller FAA ... ) tillater at det sitter en utsjekket kundepilot i høyresetet mens det sitter en Boeing-pilot i kapteinssetet. Dette både av sertifiserings- og forsikringsårsaker.

Pen maskin (for å ytre det åpenbare) :-) Jeg skal en tur til Trondheim på torsdag, (SK332, kl 08:00 og SK373, kl 18:35). Skjønner at den skal stå ved innenlands, noe som passer bra, men har noen noen gode råd til meg for å få sett den best mulig?

Flyet står helt i enden av innlandsterminalen.. sees godt nede på bakkeplan hvor WF sine maskiner pleier å stå.

Fikk lov til å ta et bilde inni Dreamlinern, valgte businesseksjonen. Kom ikke lengre før jeg måtte ut igjen. Første bilde innvendig?

5feoo8.jpg

Den er flyttet til 180 feltet nå på morgenkvisten. Skal så vidt jeg vet stå der resten av oppholdet.

Back