• Hei

    Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

    Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

    Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

    Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

    https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

    (Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

    De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

    Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

N787BX til OSL 1. mai

Og etter en tur innom Italia og Washington/Dulles, kom den til Washington/Reagan i går, og en gammel kompis er svært fornøyd med utsikten fra kontorvinduet sitt.
 

Attachments

  • 787dca.jpg
    787dca.jpg
    51.5 KB · Views: 352
De to første har det vel vært planlagt hele tiden ikke skal i trafikk. L/n 3-6 ble vel vurdert solgt som BBJ'er - dette er sikkert fortsatt aktuelt. Men ja - det har vel hele tiden vært klart at ingen av de seks testmaskinene noengang kommer i kommersiell rutedrift, selv om det for noen år siden gikk noen ville rykter om at DY skulle ta dem. :p

Forhåpendtligvis plukker Museum Of Flight opp Dreamliner 1 etterhvert, så jeg kan klappe den på hjulbrønnen igjen. :up:
 
Takk for oppklaringen LN-MOW :)
Ja de som ikke blir solgt som business jets bør bli fine på museum, vi får satse på at ønsket ditt går i oppfyllelse ;)
 
Back
Top