N787BX til OSL 1. mai

Går du ned på innsjekksfelt H og går ut utgangen der, så kan du se rett bort på 180-feltet. Da får du et glimt av den iallfall. :)

Tipper den turen går mellom kl.14 og 15. Da skal det ihvertfall 30 DY ansatte ombord på omvisning som de ha vunnet gjennom loddtrekning.

De tok av fra OSL litt før kl10... Og fløy retning Bergen tvers over Hardanger... Der lå de på 16000ft.. Sikkert lekkert om været er like klart der som ovr Oslo :)...

Og jeg mener klokka var ca 1115 da den passerte Lørenskog på vei mot OSL for landing!.. Vakkert syn i lufta den maskinen!

Får prøve å se den på avgang i morra kl09 :)

.. mange satt nok pris på at den gjennomførte en slow-low-pass på 01L med left turn og dernest landing på samme bane :)

Jeeez.. Og der var man ikke.. IKKE bra!

Håper noen forumister har tatt bilder utvendig av dette og ikke minst innvendig av flighten!

Jeg fikk heldigvis tatt den i nærmere øyesyn i dag! Dessverre var det en 737 i veien, så bildene ble ikke noe i nærheten av det andre har tatt, men...

Først gikk jeg opp på parkeringshuset og fant et opphold i gjerdet. Lekte meg litt med telelinsa derfra. Etterhvert kom det en SAS 737-700 kjørende også og plasserte seg litt i veien.

Da ruslet jeg til gate, som viste seg å være 14c... Og jammen satte ikke bussen kursen mot utenlandsparkeringa! :-) Så det var mitt fly som hadde kommet inn mens jeg stod på taket av parkeringa. Dermed fikk jeg først helt grei utsikt fra toppen av flytrappa (sjelden har kø inn i flyet vært så velkomment). Så ble vi dyttet ut, og dermed fikk jeg se den på kloss hold bakfra fra vinduet mitt. Jeg satt ved nødutgang så jeg hadde ikke kamera, men det var ihvertfall en fin opplevelse å se fuglen!

Back