Til Florida med Delta

En veldig sen takk for alle tilbakemeldingene.

Viste rapporten til jentene som jobbet på ankomst den dagen og de takker for komplimentet :D

Den er velfortjent. Bare det at de ropte oss opp slik at vi slapp å vente på siste koffert sparte vi en hel time på siden vi dermed rakk første mulige tog hjem. Og etter en lang reise var den timen god å ha.

Når det gjelder etterarbeidet etter turen er den en positiv og en negativ nyhet. Forsikringsoppgjøret etter kneskaden sendte jeg inn til Gouda, og bare noen dager etter kom pengene inn på kontoen min. Meget bra. Så sendte jeg krav til KLM på innkjøp av klær pga forsinket bagasje via websidene deres. Foruten kvitteringen på klagen er mottatt, har jeg ennå ikke fått noen tilbakemelding 18 dager etterpå. Ikke så bra.
 
Sluttoppgjøret fra KLM er nå mottatt på konto. Vi var altså fire dager uten bagasjen vår, og jeg scannet inn kvitteringer for innkjøp og la ved klagen til KLM. Jeg nevnte også at vi ble feilinformert om levering av koffertene slik at vi fikk en del forgjeves venting.

KLM erstattet NOK 2550,-, som er greit nok. De nevner i mail til meg at mange av kvitteringene mine var mangelfulle siden de ikke spesifiserte særlig nøyaktig hva som var kjøpt, bare beløpene. Men de lot nåde gå for rett denne gangen, jeg antar det er pga ventingen. Et tips til de som måtte komme i samme situasjon er altså å sørge for spesifiserte kvitteringer.
 
Back
Top