• Hei

    Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

    Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

    Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

    Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

    https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

    (Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

    De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

    Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Mye gøy på flight radar om dagen

Re: Mye gøy på flight radar om dagen

Stadig vekk på utkikk her. Men har ikke sett noe så langt. Hørte Bodø hadde besøk i går. Og her forleden ble det visstnok observert en over Telemark. Hadde vært fett å få disse på en lowpass over Sola.
Vi har hytte ikkje langt derifrå, og fekk dei rett i fanget tidlegare i mnd. Dei bråka fint!
 
Re: Mye gøy på flight radar om dagen

Tror det er første gang for min del å se en B727 over Norge. N164TS passerte nylig på strekket Florø-Kongsvinger i 35.000 fot. Har vært uvirksom i noen år, skulle vært moro å vite hvor den skal. Bank of Utah står oppført som eier.
 
Re: Mye gøy på flight radar om dagen

Skyliner:

Boeing 727 -227(F) 21119 1175 N164TS Texas Aviation Group ferried 06-07/11-12may21 SBD-PUB-MCI-OSC-YYR-KEF-MSQ ex C-GMKF
 
Re: Mye gøy på flight radar om dagen

I dag kom en KC-135 fra USAF opp fra Mildenhall og hadde «rendevouz» med noen fly med callsign «thrust»(?) som sikkert trengte påfyll over Jotunheimen. Flyet dro derfra sørover mot Danmark og videre østover inn i Østersjøen før den etter en stund satte kursen vestover mot Mildenhall igjen.
 
Re: Mye gøy på flight radar om dagen

I dag kom en KC-135 fra USAF opp fra Mildenhall og hadde «rendevouz» med noen fly med callsign «thrust»(?) som sikkert trengte påfyll over Jotunheimen. Flyet dro derfra sørover mot Danmark og videre østover inn i Østersjøen før den etter en stund satte kursen vestover mot Mildenhall igjen.



Ja, den hadde callsign LAGER, og den møtte opp med nok en LAGER i nærheten av København.

61c1392c50a84c71f6bb0175525fcf47.jpg
 
Back
Top