God tirsdag fra 32000ft

RJon

ScanFlyer Dusty
Medlem
God tirsdag fra 32000fot over Atlanterhavet.

Røk på nok en oppgradering med de blå. De leverer som forventet, bruker ikke å være store overraskelser her i gården.

Ny fritur på trappene, bruker vanligvis ikke å ha noen store planer, men med hyttetur, madammen skal flytte i pendlerbolig og begynne i ny jobb og tur til Østerrike etterpå er det lagt uvanlig mange planer neste ukene.

Hs en finfin tirsdag folkens [emoji846]

4f596039258bbc7061b7a0cb7922efab.jpg

Sent fra min SM-S918B via Tapatalk

God morgen fra Linje 1 - på vei for å hente hjem den elektriske. Skikkelig fritirsdag med null planer:-) Nyt den du også!

Mornings fra kontoret. Første ordentlige hverdag, selv om ferien var over for 2 uker siden. Blir å være supporter på eldste arvings første fotballkamp etter ferien. Ha en fin dag.

Morn fra RE11. Snart i Drammen hvor jobb spandrel frokost på det de lokale visstnok allergy Hotell Brunosten. Tror Quality River Station er et mer offisielt navn der. Blot nok en tur til Oslo for å plukke opp ny laptop etterpå, da jeg stort sett ikke har noe bedre å gjøre enda [emoji2957]

God morgen fra Flytoget. To dagers jobbtur til Tyskland, og LH står for transporten til Frankfurt. Deretter leiebil og et par tre timers kjøretur østover. Ha en finfin tirsdag[emoji846]

God morgen fra Knausen. Høsten nærmer seg og det gjør egentlig fint lite når det skjer i denne byen. Unger og kone er sendt unna med matpakker og playlisten i dag var alt fra Suzi Quatro via Carly Simon til noen rolige slagere av Jokke. Viktig at ungene får en vid musikksmak.

Jobb og så litt support for en søster som har operert foten sin.

God tirsdag fra Parkveien. Straks i gang med dagens møter. Blir et avbrekk midt i dagen for lunsjmøte med andre ambassadørfruer som jo kan bli interessant.

Kult hotell om man er tognerd, med jernbanerelaterte detaljer på interiøret. Samt god spotterutsikt.
Lite utsikt fra frokostsalen i første etasje og på feil side av bygget, men det veies opp av utsikten fra 9. og 10. i kontorbygget jeg sitter omtrent rett ved siden av. Har også god utsikt til Aass bryggeri, kan fort bli tørst av slikt

Lite utsikt fra frokostsalen i første etasje og på feil side av bygget, men det veies opp av utsikten fra 9. og 10. i kontorbygget jeg sitter omtrent rett ved siden av. Har også god utsikt til Aass bryggeri, kan fort bli tørst av slikt

Baren på motsatt side har god togutsikt. Og øl.

God morgen fra Bygdøy. Etter to uker med rundt 30 grader i Tyskland og Sveits føles det unektelig littegrann høstlig her nå. Nå snart videre vest, før sørover til varmen igjen til helgen. :)

Morn fra Sandefjord! Hverdagen er tilbake for barna og rutinene skal atter tilbake i livene deres. Det første eldstemann gjør er å glemme gymtøyet i dag. Da må far på ekstra kjøretur til skolen ellers blir det anmerkning. Konemor flyr i flint av anmerkninger og stemningen i heimen blir merkbart dårligere. Jeg vet ikke om det er den asiatiske oppveksten det skyldes eller all chillien hun spiser, men ille blir det. Så da har jeg avverger det. Satser på en bra dag selv om været ikke er helt topp!

God tirsdag fra Oslo og ikke Rondane. Litt småtteri som må fikses før jeg farer opp til fjellet igjen på torsdagen. Litt deilig å være tilbake i byen litt igjen må jeg innrømme. SJ Nord leverte greit i går presist på rutetabellen og jeg var heldig og fikk booka et premium pluss sete som ikke kosta sånn altfor mye. Det var faktisk en del i premium pluss vogna, men det var ganske glissent ellers. Det setet er virkelig digg, omtrent like digg som langdistanse businessklasse på fly. Ha en fortsatt fin tirsdag alle i hopat. Skulle ønske jeg kunne få gullkort på SJ Nord da, men SJ fjerna jo alle muligheter til å tjene SJ Prio poeng i Norge. Det var jo liksom en del av greia da de lanserte i Norge at man skulle kunne tjene SJ Prio poeng (og jeg merget jo til og med min svenske SJ konto med den norske slik at det skulle være mulig) Men men betaler jo billettene med SAS Amex kortet så hjelper jo bittelitt på EB kontoen.

G’morgen. Begynner å lukte høst. Ser ut som at vi vil duppe under 20 grader for første gang på noen måneder denne uka. Og det blir deilig. Få ned dagtemperaturene litt også, så snakker vi.

Lest om Kong Olav de siste dagene .. Kongefamilien hadde litt mer klasse før de dro trailerparken og heksedoktorene inn i huset ….

Lest om Kong Olav de siste dagene .. Kongefamilien hadde litt mer klasse før de dro trailerparken og heksedoktorene inn i huset ….

Da kamferdropset kostet 50 øre og det var skikkelige komikere på TV. Leif Juster! Ikke disse nymotens greiene. :)

God, eller ihvertfall bedre, dag fra Lillestrøm. Har gått fra ekstremhoste (værste jeg har opplevd i mitt liv) til bare sylte forkjølet, og det er skikkelig deilig. Så da har jeg sittet og hjemmekontorert litt. Det er faktisk nokså best.

De var forøvrig utsolgt for kamferdrops i dag, så det ble et wienerbrød som snack før middagen i dag. Skal sende et brev til bestyreren og be om en forklaring.

.. og CBS var så snille å starte CL-sesongen i dag så da ble det Glimt-kamp på boksen også .. :)

Back