God onsdag fra Riksen

Hypern

ScanFlyer Rusty
Ikke som pasient men som ansatt heldigvis . Synes det er sykt at klokka er over 0330 allerede og da kan man se vaktslutt i enden av tunnelen. Har faktisk begynt å synes selve vaktene på natt er ok selv om jeg gruer meg på dagen før det starter. Ha en strålende fin onsdag

Sent fra min SM-S911B via Tapatalk

Glad onsdag fra Røros. Snart kaffe foran peisen før kontoreringen starter. Dagen fylles vel opp med interne og eksterne møter…og så er jeg lovet Moules frites på Vertshuset Røros i ettermiddag. Skal se det blir en is også:-)

Mornings fra L1 til jobb. Type 69 og enkelt togsett, så godt det er feriestille. Litt usikker på om formen helt innbyr til trening, men kan jo eventuelt starte pakke til fredagens avreise. Ha en fin dag.

Morn fra Tønsberg (stavekontrollen foreslår fortsatt Kolsås, selv man har bodd her ett år allerede). I dag satser man på sykkeltur til Verdens Ende med naboen, og så må man vel shine kåken noe før en svigerinne dukker opp på motorsykkel i kveld

Gmorgen fra Knaus. Kone er servert nykvernet Evergood og fyker snart avgårde så jeg får en fin dag med kun junior i huset. Da blir det vel to timer ego i skogen og 6 timer gutte-ting med han.

Avreise om to dager for nesten fire ukers tur og ikke så mye som en sokk pakket og to av barna er på bortreist.. Pakking ikveld utgår da det er skalldyrs-lag hos svigers. SAS mener vi kn ha med 656 kilo, med et er et tall jeg ikke nevner til bopelens hunnkjønn :D

God morgen fra Kongsberg. Det tegner til å bli en fin dag her i dag. I dag åpner Jazzfestivalen og da blir byen snudd på hodet som alltid. Jeg holder meg hjemme fra dette, men familen ellers skal på diverse arrangementer. Bridgespillingen i går kveld gikk strålende. Det ble 1. plass med en jeg aldri har spilt med før.

Ikke som pasient men som ansatt heldigvis . Synes det er sykt at klokka er over 0330 allerede og da kan man se vaktslutt i enden av tunnelen. Har faktisk begynt å synes selve vaktene på natt er ok selv om jeg gruer meg på dagen før det starter. Ha en strålende fin onsdag

Jeg har bare vært der som pasient og det med mange gjestedøgn også. Aldri noe kjekt å være på sykehus som pasient, men når det først er behov for innleggelse så er Riksen den desidert beste plassen å være i dette landet.

God morgen fra Grønland. Dag én av en liten ferieuke. Tjuvstartet i går kveld med middag på New Delhi etterfulgt av en heftig fotballkamp. Foreløpig kaffe, nettaviser og forum. Brødboksen var tom, så må en tur på Meny før frokost. Etterhvert blir det nok å sette kursen vestover for en tidligere nevnt festival. Ha en finfin onsdag[emoji4]

God morgen fra Parkveien. Nok en dag med kontorering uten særlig møtevirksomhet. Må bruke litt tid på å finne alternativ reiserute til SCL i august. LATAM har kansellert EZE-SCL og LH-appen viser nå at vi er flyttet over på en flight fra AEP. Orker ikke flyplassbytte i Buenos Aires med 10 kolli aka flyttelass... Får satse på at det ordner seg via GRU eller GIG. Vil gjerne fly LH og Star siden det fortsatt er august.

God formiddag fra hybelen i Bergen :)
En rolig morgen med Nespresso, nyheter og forum er herlig asså.
Har også fått booket et lite sommer-avbrekk «hjem» til Bangkok om et par uker, i Biz naturligvis og jaggu fikk jeg dagflight med BR på returen, med poeng naturligvis, så jeg er ganske fornøyd nå :D
Straks labber en i vei mot by’n, må lufte meg litt før en strekk på sen eftan etterfulgt av nattevakt.
Ha en fantastisk onsdag :)

God dag fra ferie. Har blitt litt mer hjemmekontor enn ønsket denne ferieturen, men sånn blir det noen ganger. Nå er det imidlertid omsider dags for soling og bading her. Og en iskald Heineken. :)

Ha en best onsdag

G'moorgen! Straks klar for ukens nestsiste tur gjennom vpn-tunnellen. I morgen er det fri og fredag er det inneklemt dag for noen og jobb for andre. Jobb for meg. ;)

I trykkoker'n i garasjen ligger det en diger griseræv, som skal bli delvis bikkjemat og delvis BBQ i morgen. Greit å kune dele på godene.

Godt og varmt igjen etter gårsdagens 'pause'. Trenger en skikkelig rotbløyte nå. Altfor tørt så håper naboene viser fornuft med fyrverkeriskyting. Bikkjene er heller ikke spesielt begeistret, selv om ingen av dem går i full panikkmodus.

Velvel - let's roll ....

Back