Disse "Please do not disturb" lappene er en genial oppfinnelse. Prøv de neste gang på hotell.![]()
Bagasjen sendt nok en gang, men denne gangen var agenten gjerrig på Priority-tag'en... jaja.. De virker vel ikke på OSL allikevel??
Forskjellen business-economy vil jo uansett være lounge, fasttrack, dedicated check-in etc - så jeg vil jo si at forskjellen er relativt stor. EDIT: Du mente pris? Excuse my comments.Jepp, har skrevet om Swiss Business-kupp tidligere. Deres ufleksible business-biletter er utrolig billige - nesten på alle ruter! Forskjellen til Economy er ikke stor.
Har selv opplevd at loungedragene ikke kan foreta ombookninger ved kansellering, da billettkontoret sitter på oversikten over hotellrom osv. Var ute for det samme i Hamburg for et drøyt år siden, og da ventet jeg 1,5 timer i kø for å få booket om og få hotellrom. Men da var alle flighter sørover fra HAM kansellert pga dårlig vær i den delen av Europa. Men når jeg først kom frem, ble alt fikset til toppkarakter!
BF:cool2
Uansett "do not disturb", Hard Rock Cafe og kanselleringer ser det jo ut som du har hatt en fin tur, og det var vel hensikten? At det ble litt krøll i går, men at du fremdeles er fornøyd kunde er jo hyggelig både for deg og selskapet. At andre her ville håndtert situasjonen på en annen måte er jo ikke rart, noen reiser mye og er lei forsinkelser, mens du hadde jo ferie og fikk en opplevelse av dette. At noen ville spist på en lokal restaurant, mens andre spiser på HRC er vel fordi vi har forskjellig smak, og det er vel derfor vi drikker....
Så får vi håpe at turen til OSL gikk fint og at du fikk en god lunsj ombord![]()
BA har vel også en "safety-policy" at kabinsjefen skal se på alle setekvitteringer ved ombordstigning whatsoever - var ihvertfall slik på Gardermoen i gamle dager..
Hva mener du? BA har her gjort det jeg føler de kan for å hjelpe meg, og jeg er fortsatt en fornøyd kunde.. Hva slags approach ville du tatt hvis du hadde vært i samme situasjon i går kveld?
Uansett "do not disturb", Hard Rock Cafe og kanselleringer ser det jo ut som du har hatt en fin tur, og det var vel hensikten? At det ble litt krøll i går, men at du fremdeles er fornøyd kunde er jo hyggelig både for deg og selskapet. At andre her ville håndtert situasjonen på en annen måte er jo ikke rart, noen reiser mye og er lei forsinkelser, mens du hadde jo ferie og fikk en opplevelse av dette. At noen ville spist på en lokal restaurant, mens andre spiser på HRC er vel fordi vi har forskjellig smak, og det er vel derfor vi drikker....
Så får vi håpe at turen til OSL gikk fint og at du fikk en god lunsj ombord![]()
Vel, vi har vel klarlagt et par ting allerede?
Dersom du synes det er greit aa bli forsinket i 24 timer, bra for deg. Dersom du synes det er greit at du har et oekonomisk tap, bra for deg. Der er vi uenige.. Selv om det ikke er BAs feil, er det jo heller ikke din feil og det finnes klare regler i slike situasjoner.
Naa er det vel forsaavidt din egen feil siden du velger aa snorke paa et hotell paa LHR istedetfor aa komme deg hjem og til din planlagte TRD tur. BA kunne faktisk hjulpet deg slik at du kommer deg paa et senere fly til TRD uten problemer og kostnader slik at du ikke faar det oekonomiske tapet du paafoerer deg selv.
Men det er klart at som vanlig er du din egen mann og gjoer ting paa din egen maate, saa da trenger man vel ikke aa komme med raad om hvordan man kan gjoere ting i forbindelse med kompensasjon etc.
Og siden du er fornoeyd, bra for deg.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.