Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
Fant også ut, at adapteren jeg kjøpte på OSL, ikke ville passe med laptopladeren, så nå har jeg nesten flatt batteri, og nada lademulighet.. iPhone til unnsetning igjen. den her heldigvis en passer som vil inni pluggen..
Dette gjorde jeg hundrevis av ganger under mine 3 år i Skottland og har brukt det meste av både strømførende og ikke-strømførende redskaper for å få åpnet djevelskapet. Så det går fint å klare seg i UK uten adapter![]()
Og hvis du bruker noe strømførende så være sikker på at du treffer ett hull da :8:
Har brukt samme trikset, men pass på at du får lukene helt opp, hvis ikke kan det hende du river av metalltuppen når du napper ut ledningen igjen - det holdt på å hende meg en gang. Dvs. ikke røsk ledningen ut, men lirk den ut hvis du merker motstand. :exclaimation
Tips for UK - Hvordan få norske plugger i en britisk stikkontakt (funker på 9 av 10 kontakter):
En britisk stikkontakt består som kjent av tre rektangulære hull. To for strøm og en for jording. Alle hullene har er form for plastluker inni, og det er de som skaper problemene. Plastlukene styres derimot av "jordingshullet", så hemmeligheten er å stikke noe inni der som gjør at lukene for selve strømkontakten åpner seg. Fikk noe spist eller skarpt og kjør det inn i hullet for jording. Da åpner de andre lukene seg og det er bare å smelle inn laderen uten noen form for adapter. Går det ikke med makt, bruk mer makt!
Er også sjekket inn på 4F, og da jeg nettopp sjekket, hadde jeg treseteren for meg selvSer at de nok en gang kjører 7 rader med business, og jeg gleder meg til å prøve det produktet igjen
![]()
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.