Hva var luftforsvarsfyren sa om primary target(siste mulige primær plot?) kl0215(50?) I FL290? 200NM fra hva?
Noen som fikk med seg...
men er det ikke noget om at det er vanærende for asiater, når sådan noget sker ??
Enig i at det er et mere plausibelt scenario enn mye annet.Syns tidligere BA kaptein Rosencheins Helios-lignende teori fortsatt virker blant de mest rasjonelle, undrer litt over at den ikke er lengre fremme i mediebildet.
Videoklipp på SkyNews - Recreating Cockpit Conditions -i menyen til høyre:
http://news.sky.com/story/1224430/malaysia-airlines-plane-relatives-vent-anger
Syns tidligere BA kaptein Rosencheins Helios-lignende teori fortsatt virker blant de mest rasjonelle, undrer litt over at den ikke er lengre fremme i mediebildet.
Videoklipp på SkyNews - Recreating Cockpit Conditions -i menyen til høyre:
http://news.sky.com/story/1224430/malaysia-airlines-plane-relatives-vent-anger
Det forklarer jo ikke hvorfor det forsvinner fra radar
Forklart på forrige side. Pga hypoxia gjør man irasjonelle ting og slår av transponder
Stemmer med "debris field 10th mar". Akkurat vært i Vung Tau...god sikt sydover - feltet ligger ca 75km syd av Vung Tau. Dog usikker om dette feltet er "sjekket ut".En som hevder han så flyet i flammer
http://www.dagbladet.no/2014/03/12/nyheter/flydrama/utenriks/32275195/
w
MH370 er ute og flyr nå den da... Skulle de ikke bytte navn på flighten?
Flyet fløy i fire timer etter at det forsvant fra radarene
Nye opplysninger fra amerikanske etterforskere.