Mastertråd/diskusjonstråd om Farvel til MD80 MegaDO

Re: Mastertråd/diskusjonstråd om Farvel til MD80 MegaDO

Tommy/andre: fikk ikke svar på hvordan (og ca når) setefordelingen gjøres. Evt, hvis det ikke er avklart enda - hvordan har det blitt gjort ved tidligere MegaDOs?

Foreslår (helt objektivt) EBG på midtsetene (evt galley), EBS i bakre halvdel og EBB ved vindu/midtgang i fremre halvdel. ;)

Mastertråd/diskusjonstråd om Farvel til MD80 MegaDO

Hei Tommy777; betaling blir utført i morgen tidlig fra min side, og selv om det er lenge til turene med raketten, ja jeg gleder meg, og ja noen kolleger (som jeg har hatt noen pils med på byen i kveld) forstår ikke helt dette her at man tar et par dager avspasering for å fly rundt i Skandinavia med et fly som skal fases ut, dem om det.

Mvh
Fjordheim
(og godnatt fra Sildabyen; her trenger man søvn nå)

Betalt, venter på bekreftelse :cool:

Tommy/andre: fikk ikke svar på hvordan (og ca når) setefordelingen gjøres. Evt, hvis det ikke er avklart enda - hvordan har det blitt gjort ved tidligere MegaDOs?

Foreslår (helt objektivt) EBG på midtsetene (evt galley), EBS i bakre halvdel og EBB ved vindu/midtgang i fremre halvdel. ;)
I second that one :cool::cool::cool:

A-sete (med vindu!) er ikke å forakte :p;);)

EDIT: Og da var bekreftelsen mottatt :) *Gleder seg*

Last edited:

Norwegian CashPoint medlemmer sitter oppaa motorene ;)

Request det du oensker og vi gjoer vaart beste. Prioritering skjer etter bestillingstidspunkt. Noen maa sitte i midtsetene. Saann er det bare;)

Request det du oensker og vi gjoer vaart beste. Prioritering skjer etter bestillingstidspunkt. Noen maa sitte i midtsetene. Saann er det bare;)
Da ber jeg om 12A. Planen var å sitte sammen med PeopleExpress :)

Tar helst ett D-sete foran vingen :D

Betalt og bekreftet. :D

Ønsket sete er på venstresiden av flyet.

Batalt, og konstaterer MegaDO er raskere å bestille billett gjennom enn de fleste flyselskap. Tok ikke mange sekundene før bekreftelsen kom :up:

Seterequest: en AC rekke sammen med LNv22 som påsto han stiller opp som støttekontakt for meg :p

Norwegian CashPoint medlemmer sitter oppaa motorene ;)

Hehe!

Ønsker herved A- eller F-sete så langt fremme som mulig (fremre halvdel). Subsidiært midtgang i fremre halvdel. Atter subsidiært A/F bak med bråket.

Bestilt og betalt...

Meget gerne A+C sæde så langt fremme i kabinen som muligt :)

Last edited:

Da har man betalt :)

BTW: A/F-sete hadde ikke vært å forakte ;)

Som fotograf inntessert må jeg kunne be om ett vindusete

Ønsker A- sete foran vingen :)

Bestilt og betalt!

Önsker A/F sete (langt fram hvis mulig).

Da er det betalt! :)
Som en "veteran" fra SMD1, 2, 3 og 4 så vet jeg at dette blir knallbra!

Back