Best mandag fra Bainbridge Island, vel hjemme etter en tur langs Highway 101

Ja og da lurer jeg veldig hva som venter meg i CPH. Jeg må ringe Elefanten.

Da er du dessverre litt sent ute. Hans kontortid er fra 10.30 til halv elleve. Spesielt på mandager.

God dag fra Lillestrøm. Man har både arbeidet og besøkt de gamle. Der hadde de fått et nytt mysterium i hus, nemlig en DAB radio. Sånt er ikke bare bare å få til å fungere. :)

Ha en best mandag.

Kantina til Air India var en tragedie sist år når jeg var innom.

AI-kantina er heldigvis under full rehabilitering. Så inntil videre brukes Encalm Privé Lounge og den er faktisk meget bra. Bar, stor buffet og mulighet for å bestille a la carte.

God morgen fra fbu. Kona i Hemsedal så her er ting fredelig. 12 åring nyter frokost, mens 14-åringen sitter på rommet med lekser siden hun har sminkefri mars (har et fancy engelsk uttrykk jeg ikke husker) og bruker tiden på noe fornuftig. Ser ellers at Trump aldri har vært mer populær så vi har vel enda mer i vente.

Ellers så vurderer jeg å kutte bil for fly mellom Bos og Atl i påsken. Ser spirit har hyggelige priser med bagasje og ledig midtsete. Hvor ille kan Spirit være om en har sikret seg mot overdimensjonerte Amerikanere i nabosete? (Vi er fire i følget)

BOS- ATL med ledig midtsete høres meget kurant ut, LN-MOW har vel knatret rundt med Spirit endel ganger, inkludert Trip Rapporter her inne. Burde være et enkelt valg !

Da skal du muligens fly med naboregistreringen til denne ....

N383DN.jpg

(ATL, 2007 - eget bilde)

Hva er registreringen på denne? Så skal jeg se når jeg går om bord.

Da er du dessverre litt sent ute. Hans kontortid er fra 10.30 til halv elleve. Spesielt på mandager.

Det stemmer, jeg fikk ikke kontakt.

Men til noe positivt angående de 4 SSSS som Martin sier. Det var en nydelig dame der når jeg kom (jeg var ute i god tid) og vi snakka og snakka :)

Det stemmer, jeg fikk ikke kontakt.

Men til noe positivt angående de 4 SSSS som Martin sier. Det var en nydelig dame der når jeg kom (jeg var ute i god tid) og vi snakka og snakka :)

Det kaller vi premium opplevelse og dermed tipper jeg det er booket igjennom oss. Hadde det ikke vært premium hadde det ikke vært vår skyld og sannsynligvis hadde vi ikke hatt noe å gjøre med det.

Back