Mastertråd/diskusjonstråd om Farvel til MD80 MegaDO

Re: Mastertråd/diskusjonstråd om Farvel til MD80 MegaDO

Var ikke regelen de 65 første om posta i tråden? Pr nå (14:19) er det 68 poster, så da kan det vel ikke være 71 som har bestilt da?

Noen har +1 og +2.......:)

Var ikke regelen de 65 første om posta i tråden? Pr nå (14:19) er det 68 poster, så da kan det vel ikke være 71 som har bestilt da?

Noen har bestilt flere billetter på samme post :)

Too late :)

Men det er vel ofte slik at 10-15% faller fra når regningen kommer (egne erfaringer, ikke MegaDO erfaring), så om man ikke er blant de 65 men rett bak så er det sikkert muligheter.

Det stemmer nok, men pr nå er alle bak (ca) LN-KRF på STANDBY-liste :)

Ser nyheten har spredt seg til Sverige også:
Huga. Där fick BC rejält på tasken av norrbaggarna! Sweden-in-a-nutshell. Deras tur hade jag gärna flugit...

Fritt oversatt til norsk:
Fader Jacob! Der fikk BC et realt spark i pungen av nordmennene. Sverige i et nøtteskall, altså. Hadde gjerne blitt med dem på tur, i stedet for å sitte hjemme og sutre.

Sakset ut fra: http://www.businessclass.se/sas-eurobonus/8440-sas-sista-tur-med-md8x-12.html

;)

Blir det sånn å forstå da at turen skal betales 10 mai?

Lurer på det samme.

Lønningen kommer denne dagen og jeg får ikke betalt før dette. Så 10. mai hadde passet perfekt! :)

Regner med at det er flere i Trondheim som skal bli med på dette. Er noen interesse for å danne en reisegruppe på strekningene TRD-OSL og CPH-TRD? :)

Lurer på det samme.

Lønningen kommer denne dagen og jeg får ikke betalt før dette. Så 10. mai hadde passet perfekt! :)

Det blir nok snakk om en kort frist, slik at man får noen dager på seg. Men ikke forvent 14 dager liksom.

For det tilfellet at MDen har teknisk feil på avgangsdagen, blir det da charter med 737/320 eller kansellering? Hvilke regler gjelder om refusjon i tilfellet av kansellering?

En normal charterkontrakt gir flyselskapet rett til aa endre materiell, men med Richard Quest, Scott McCartney og Ben Mutzabaugh ombord tror jeg det blir heavy mekking kvelden foer.

Ender turen i Køben? Retur derfra fikser man selv?

Ja, retur maa selv ordnes

DET hadde vært noe!

Ellers kom jeg i farten på at dette blir min andre charter i september måned.
MD80 MegaDO blir ikke fullt så privat, men en meget mer spennende maskin; MD80 mot BAe 146. Cateringen til SK skal imidlertid få hard konkurranse... :D

Ser at bruktbilimportselgeren setter champagne med apostrof. Alle som har vaert paa tur med meg foer, vet at det ikke serveres sekt eller annet foule greier. ;) Vi bestiller selv spesialcatering og alkohol her. ;)

En normal charterkontrakt gir flyselskapet rett til aa endre materiell, men med Richard Quest, Scott McCartney og Ben Mutzabaugh ombord tror jeg det blir heavy mekking kvelden foer.

Ok, standardkontrakt altså.

Ser at bruktbilimportselgeren setter champagne med apostrof. Alle som har vaert paa tur med meg foer, vet at det ikke serveres sekt eller annet foule greier. ;) Vi bestiller selv spesialcatering og alkohol her. ;)

Det høres bra ut! Jobber i disse dager med meny og servering til min andre charter, festlige greier;)

Hvem selger bruktbil?!

Og med tanke på at det sikkert også i september står en 5-6 MDer "parkert" på OSL, blir det nepp noe problem å finne en ekstra MD :)

Dette blir rett og slett helt supert!

Og med tanke på at det sikkert også i september står en 5-6 MDer "parkert" på OSL, blir det nepp noe problem å finne en ekstra MD :)

Dette blir rett og slett helt supert!

Tja..det spørs om de som da står parkert er flygedyktige der og da. Men la nå ikke oss ta sorgen på forskudd, med Tommy777 og resten av de fantasiske gutta bak roret er jeg helt sikker på at dette går som en drøm!

Gleder meg stort, det er helt sikkert ingenting jeg kan bidra med men dersom det skulle være noe så bare gi beskjed Tommy. ;)

Tja..det spørs om de som da står parkert er flygedyktige der og da. Men la nå ikke oss ta sorgen på forskudd, med Tommy777 og resten av de fantasiske gutta bak roret er jeg helt sikker på at dette går som en drøm!

Med den tekniske kompetansen SAS har på OSL, samt kvaliteten til arrangørene, er jeg sikker på at det finnes en flyvedyktig på OSL MD den dagen :)

Hvem selger bruktbil?!

Regner med han sikter til bjornstrom(Martin Bjørnstrøm) hos businessclass.se

Sikkert fra denne tråden(øverst side 12) ; http://www.businessclass.se/sas-eurobonus/8440-sas-sista-tur-med-md8x-12.html

Da har ihvertfall en stykk "araber" booket SK til OSL på ettermiddagen på startdatoen til den nette sum av NOK 600+, og booket hjem med Widerøe fra CPH til ca. NOK 800. Kan ikke klage på det.

Håper bare på gode hotell priser nå. Uansett, dette ser jeg virkelig frem til & tusen takk til dere som arrangerer dette.

Mvh
Fjordheim

Tommy, en liten bønn fra meg. Har kun vært med på MegaDO v1.0 med innleid Condor 753. Da var omtrent hele alkoholbudsjettet brukt på sterkere saker som Whiskey av svært edel årgang mm. Vin og øl gikk tomt veldig kjapt.

Håper dere ikke bare bruker pengene på brun børst denne gangen også.

Takk for flott initiativ. Gleder meg som en unge :)

Re: Farvel til MD80 MegaDO

Hadde det før ... stemmer for innsetting av gamle setenumre! Støtteforeningen For AB-CDE!

Kjenner jeg arrangementskomiteen riktig blir nok en betydelig del av alkoholbudsjettet øremerket blank britisk børst... ;)

Back