Mastertråd/diskusjonstråd om Farvel til MD80 MegaDO

Re: Mastertråd/diskusjonstråd om Farvel til MD80 MegaDO

Hm, Har sendt detaljene, men har ikke fått noen mail enda.

Den kommer nok, store deler av arrangørkomitèen befinner jo seg i USA mer eller mindre hele tiden. ;)

Bestilt og betalt, tar gjerne midtgang evnt vindusplass, helst foran vingen :)

Folkens

9 personer som har fast plass og har mottatt PM fra meg har ikke sendt sin info tilbake.

Siden det var 1. mai i gaar, utsetter jeg tidsfristen til utgangen av morradagen med aa sende info.

Takker for hjelpen!

Betalt ønsker som mange andre en vindusplass (tenke jeg skulle ha med kamera) helst fora vingen :-)

Noen som har erfarlinger med bestillinger på MegaDo? Finner bare noe blogg greier der.
Evt hvor bilettene til denne SAS turen kommer til å ligge den 10 mai?

Ser du fant ut av det ... ;)

Det er alltids litt frafall mellom interesse og bestilling, så ikke gi opp håpet.

Noen som har erfarlinger med bestillinger på MegaDo? Finner bare noe blogg greier der.
Evt hvor bilettene til denne SAS turen kommer til å ligge den 10 mai?

Du kan lese om MegaDOs på CNN, New York Times, Wall Street Journal etc. :)

Hei,

Betaling endelig utført og bekreftelse mottatt på dette.

Fremdeles kun et ønske; vindussete :)

Mvh
Fjordheim

Og da var det mottatt 4 avbestillinger, saa 4 nye plasser ble i dag tilgjengelig. PM sendt ut til de neste paa lista

Sendt data per mail. Bare flaks at jeg droppet innom her og så PMen:-) Nå har jeg satt opp mailvarsling ved PM.

Kanskje andre som ikke har sett PM. Kanskje mulig å sende via mail? Tror det er default at man kan få mail fra mods etc, men ikke varsel om PM med mindre du velger det.

Sendt data per mail. Bare flaks at jeg droppet innom her og så PMen:-) Nå har jeg satt opp mailvarsling ved PM.

Kanskje andre som ikke har sett PM. Kanskje mulig å sende via mail? Tror det er default at man kan få mail fra mods etc, men ikke varsel om PM med mindre du velger det.

Sjekker du ikke flyprat daglig altså ;)

Står jo i bestillingsinnstruksen........ Punkt 1.... :

1. De første 65 som poster i denne tråden, vil bli kontaktet via PM foer 10. mai med betalingsinstrukser.

Betalt og bekreftet!

Kommer med et setevalgsønske her, vi er fire som kjenner hverandre (K3nn7, Haakon85, esktor og meg). Dersom vi hadde fått A og C på rad 25 / 26 alternativt to rader foran vingen er alle vi gutta kjempefornøyde mht. å sitte samlet på en fin måte.

Høres bra ut. Tiltredes!

Blir det mulighet til å sjekke inn bagasje som vanlig? Lurer på å ta med en liten koffert i tillegg til fotosekken min. Bare fotosekken er akkurat stor nok til å passe håndbagasjekravene.

Betalt og bekreftet!

Kommer med et setevalgsønske her, vi er fire som kjenner hverandre (K3nn7, Haakon85, esktor og meg). Dersom vi hadde fått A og C på rad 25 / 26 alternativt to rader foran vingen er alle vi gutta kjempefornøyde mht. å sitte samlet på en fin måte.

Hadde vært fint! :)

Da var man påmeldt, og tur betalt. Nå er der bare å glede seg til september.
Har som mange andre her vindu som seteønske.

Blir det mulighet til å sjekke inn bagasje som vanlig? Lurer på å ta med en liten koffert i tillegg til fotosekken min. Bare fotosekken er akkurat stor nok til å passe håndbagasjekravene.

Etter hva jeg hørte så må alle med economybillett sjekke inn all bagasje unntatt det de har i lommene og evt på fanget.

Eneste unntak er medlemmer av arrangementskomiteen og Flyprat-medlemmer som er over 40 år, eller har vært medlem av Flyprat siden 2007. (Og de i businessclass da, såklart)

Etter hva jeg hørte så må alle med economybillett sjekke inn all bagasje unntatt det de har i lommene og evt på fanget.

Eneste unntak er medlemmer av arrangementskomiteen og Flyprat-medlemmer som er over 40 år, eller har vært medlem av Flyprat siden 2007. (Og de i businessclass da, såklart)

Bra vi oldiser har noen fordeler selv om vi sitter i monkeyclass da :lol:

Hva med oss som vil ta bilder av tog fra lufta? :p

Back