Mastertråd/diskusjonstråd om Farvel til MD80 MegaDO

Re: Mastertråd/diskusjonstråd om Farvel til MD80 MegaDO

Folkens. Vennligst ikke del din booking paa facebook. Da blir linken til portalen vaar offentlig. Det er ingen maate for meg aa disable denne.

Da var jeg registrert som betalt. Tar også gjerne et vindussete, evt. midtgang. Jo lenger frem jo bedre.

Kjære arrangører,

Nå som jeg er edru igjen lurer jeg på om det er mulig å nedgradere seg til økonomi om fortsatt ledige plasser?

Kjære arrangører,

Nå som jeg er edru igjen lurer jeg på om det er mulig å nedgradere seg til økonomi om fortsatt ledige plasser?

He he he. Episk!

Betalt!
Hadde vært konge med A+C med "Scanflyer"fra forumet, lengst mulig frem.

Dævven, dette blir bra:D

Paid in full !!!
Seteønske : A+C så langt framme som mulig -sammen med Cedlind fra Flyprat :)

Med det samme ...

Hvordan kan jeg lagre e-billetten på IPhone ? Skjønner ikke det derre Passbook greiene....

Send den til deg selv som email så bare henter du opp vedlegget når du sjekker inn.

Paid:) Seteønske: Foran vingen, sete i prioritert rekkefølge: C, A, D.

Betalt, bekreftet :)

Seteønske må bli A, eller C viss eg får sitte med BSSW :) (prioritert rekkefølge AC-rekka, vindu, midtgang)

Naturligvis foran vinga.

Last edited:

Betalt og bekreftet!

Kommer med et setevalgsønske her, vi er fire som kjenner hverandre (K3nn7, Haakon85, esktor og meg). Dersom vi hadde fått A og C på rad 25 / 26 alternativt to rader foran vingen er alle vi gutta kjempefornøyde mht. å sitte samlet på en fin måte.

Reiser sammen med Ståle og øsker sete på 2 rader sammen med han og de to andre (K3nn7,Haakon85)

Kjære arrangører,

Lol. Epic.:D

Null problem. Det business setet har vi en kjoeper til. Bare foelg instruksjonen du fikk paa PM snarest

Cheers

Lol. Epic.:D

Null problem. Det business setet har vi en kjoeper til. Bare foelg instruksjonen du fikk paa PM snarest

Cheers

Fort gjort :drunk:

Men flotte saker, instruksjon er fulgt og billett betalt! Hiver meg på setereservasjonen med ønske om 20 eller 21A/C/D/F

Hilsen GT ;)

Back