Mastertråd/diskusjonstråd om Farvel til MD80 MegaDO

Re: Mastertråd/diskusjonstråd om Farvel til MD80 MegaDO

2. Vi skal mure hele dassen inne og ha 2 G4S lettvektere til å passe på. De samme som jobber i Fast-Tracken på OSL.

Vi får se! ;) På tidligere MegaDO har det vært et større problem å holde business passasjerene ute av economy! :D

Hehe :) Noe annet ville vært overraskende.

Blir business bare på 3 seterne og ikke 2 seterne??

Sidenote: Noen som vet når SAS oppdaterer bookingsystemet sitt med de nye klassene?

"SAS Go and SAS Plus will be available for sale 01JUN13 and valid for travel 09JUN13."

Hentet fra SAS Sales Information....

Regner med åpen cockpit-dør, så vi dødelige kan få en titt? :)

Blir det mulighet til å dele hotellrom med andre? Kommer til å ha student-økonomi på den tiden...

GLEDER MEG! :D

Kan jeg dukke opp på OSL på fredag om jeg ikke får dratt innover på torsdagen?
Eller må alle registrere seg på torsdag?

Om jeg regnet rett er det vel snart alle plassene tatt. Imponerende!

Ser ut som rutenummeret mot ARN blir SK7001, men avgangstiden stemmer ikke helt.
Men det er den eneste charteren til ARN den dagen, så må vel være oss!

SK7001 10:30 11:30 SAS (Charter)

Hvis det er tilgjengelig 45 economy-seter på Flyprat er det allerede "overbooket"!

Er bestilt over 50, og 10 av 20 Business class.

Ikke alltid leseferdighetene mine er på topp, men ser ikke noe om flygning CPH-OSL etter slutt på lørdag?

Dersom jeg får go fra Universitetet i Dublin (semesterstart dagen før avreise fra OSL), er jeg meget interessert i ecoclass

Påmelding her

Som er utsolgt for leenge (dvs 1 time eller 2) siden :)

Men du kan jo prøve, eller du kan bestille BIZ-billetter, eller vente til billettene legges ut på Megado.com :)

Hvis det er tilgjengelig 45 economy-seter på Flyprat er det allerede "overbooket"!

Hvor får du 45 fra? Leser du første posten i påmeldingstråden står det tydlig 65 seter er reservert for tidlig påmelding på Flyprat.....det står ikke en fordeling mellom biz og eco her ;)

Hvor får du 45 fra? Leser du første posten i påmeldingstråden står det tydlig 65 seter er reservert for tidlig påmelding på Flyprat.....det står ikke en fordeling mellom biz og eco her ;)

Nei, men jeg trodde at det var 45 ECO-seter siden det sto at det var 65 totalt, og 20 BIZ, var derfor jeg skrev: HVIS det er 45...

Men det er uansett bestilt 71 av 65 totalt :) (klokka 14:15)

Last edited:

Nei, men jeg trodde at det var 45 ECO-seter siden det sto at det var 65 totalt, og 20 BIZ, var derfor jeg skrev: HVIS det er 45...

Men det er uansett bestilt 71 av 65 totalt :) (klokka 14:14)

Var ikke regelen de 65 første om posta i tråden? Pr nå (14:19) er det 68 poster, så da kan det vel ikke være 71 som har bestilt da?

Men det er uansett bestilt 71 av 65 totalt :) (klokka 14:15)

Men det er vel ofte slik at 10-15% faller fra når regningen kommer (egne erfaringer, ikke MegaDO erfaring), så om man ikke er blant de 65 men rett bak så er det sikkert muligheter.

Var ikke regelen de 65 første om posta i tråden? Pr nå (14:19) er det 68 poster, så da kan det vel ikke være 71 som har bestilt da?

Men noen har bestillt både 2 og 3 billetter....

Back