Swiss har lavere priser i sin pågående kampanje (til F. eks. New York), et bedre produkt, bedre flyplass og flere EuroBonus-poeng.
Purchase by: 07.03.2013
Departure period: 01.04.2013-15.06.2013
Return period: 07.04.2013-15.09.2013
Advance Purchase Period: 7 days
Minimum stay: North America and Middle East: the night from Saturday to Sunday
Minimum stay Asia, Africa, Middle East and South America: 6 days
Maximum stay: 3 months
Nonrefundable, no changes allowed
Og et biz tilbud som kanskje er litt småkjipt
http://www.lufthansa.com/online/portal/lh/no/specials/booking?l=en&specialid=4844&nodeid=1910546
Conditions for this offer
Purchase by: 12.03.2013
Departure period: 01.07.2013-31.08.2013
Return period: 07.07.2013-30.11.2013
Advance Purchase Period: 14 days
Minimum stay: 10 days (Middle East 6 days)
Maximum stay: 3 months
Refundable against a fee of 240 EUR.
Non-rebookable.
Bookes vel inn i P som kun gir 100% med EB.
Hva skjedde i fjor?
Haha, informativt.good times![]()
Haha, informativt.Feilprising?
Ser for øvrig at tilbudsprisene også er mulig å finne fra Bergen, for en gangs skyld til og med på helgeturer. Pluss i boken til LH.
noen hadde glemt en 0 på prisen
Hvorfor oppdaget jeg dette forumet et par år for sent? USDM snart borte, billig LH F borte, BMI borte, RGN-feilprisingene borte m.m. :headbang
Ja, det hadde vært noe... *dagdrømmer* Hvorfor oppdaget jeg dette forumet et par år for sent? USDM snart borte, billig LH F borte, BMI borte, RGN-feilprisingene borte m.m. :headbang
![]()
Jameson82 said:Good times
Denne gikk meg hus forbi. Hva var prisen i C klasse til HKG? Fikk samtlige reise?
Når var dette?Var vel under 5000 NOK tur/retur, mener jeg?
Det finnes opptill flere tripreports som tilsier at LH lot folk reise.
Når var dette?
Trodde jeg allerede brukte altfor mye tid på å følge med i timen, men hvis en slik pris har falt gjennom nettet mitt, må jeg nedprioritere familielivet ytterligere.
Nokså nøyaktig 4995 (istedet for 14995). Ble lagt ut og varte i knappe 2 timer en formiddag i mars i fjor før det ble oppdaget. reise i juli og august.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.