Lufthansa-tilbud - hovedtråd (2013)

Re: Lufthansa-tilbud - hovedtråd (2013)

Swiss har lavere priser i sin pågående kampanje (til F. eks. New York), et bedre produkt, bedre flyplass og flere EuroBonus-poeng.

Swiss har lavere priser i sin pågående kampanje (til F. eks. New York), et bedre produkt, bedre flyplass og flere EuroBonus-poeng.

Jeg vil ikke si at LX sitt C produkt er nevneverdig bedre enn LH sitt nye C produkt.

Nytt tilbud fra LH i dag. 48-timers salg.

Dream it. Book it. Live it.

Bla. New York for kr 3 695.

http://www.lufthansa.com/online/por...odeid=1888572&l=en&cid=1000328&specialid=7355

Code:
Purchase by: 07.03.2013
Departure period: 01.04.2013-15.06.2013
Return period: 07.04.2013-15.09.2013
Advance Purchase Period: 7 days
Minimum stay: North America and Middle East: the night from Saturday to Sunday
Minimum stay Asia, Africa, Middle East and South America: 6 days
Maximum stay: 3 months
Nonrefundable, no changes allowed

Edit: Ser også at prisene til NYC fungerer på UA sin direkteflight fra OSL.

Last edited:

Og et biz tilbud som kanskje er litt småkjipt
http://www.lufthansa.com/online/portal/lh/no/specials/booking?l=en&specialid=4844&nodeid=1910546

Conditions for this offer
Purchase by: 12.03.2013
Departure period: 01.07.2013-31.08.2013
Return period: 07.07.2013-30.11.2013
Advance Purchase Period: 14 days
Minimum stay: 10 days (Middle East 6 days)
Refundable against a fee of 240 EUR.
Non-rebookable.

Bookes vel inn i P som kun gir 100% med EB.

Beirut til 2.000 må da være bra. Hadde tilbudet vart i to uker lenger, så hadde jeg rett og slett bare bestilt. :spin

Og et biz tilbud som kanskje er litt småkjipt
http://www.lufthansa.com/online/portal/lh/no/specials/booking?l=en&specialid=4844&nodeid=1910546

Conditions for this offer
Purchase by: 12.03.2013
Departure period: 01.07.2013-31.08.2013
Return period: 07.07.2013-30.11.2013
Advance Purchase Period: 14 days
Minimum stay: 10 days (Middle East 6 days)
Refundable against a fee of 240 EUR.
Non-rebookable.

Bookes vel inn i P som kun gir 100% med EB.

Ser at Hong Kong ikke er med i tilbudet i år. Kanskje det ble for populært i fjor?? :p

Ikke veldig gode priser mot hva jeg fikk ut av en Z-fare til SEA i mars 2012 som da gav 200% EB-poeng. Økonomiprisene var greie nok, men så lenge det er K-klasse og operert av LH blir det litt håpløst med tanke på EB-poeng. UA-opererte flighter er jo noe annet, selvfølgelig. UA matcher kanskje prisene på sine egne sider og det er jo mye mer interessant, poengmessig.

Ikke feilprising akkurat, men tilbudsprisene var betraktelig billigere. Stod mellom SEA og ICN for min del. Begge kostet 9900,- (ca) - nå ser jeg ICN for det dobbelte.

Haha, informativt. :p Feilprising?

Ser for øvrig at tilbudsprisene også er mulig å finne fra Bergen, for en gangs skyld til og med på helgeturer. Pluss i boken til LH.

noen hadde glemt en 0 på prisen

Ja, det hadde vært noe... *dagdrømmer* Hvorfor oppdaget jeg dette forumet et par år for sent? USDM snart borte, billig LH F borte, BMI borte, RGN-feilprisingene borte m.m. :headbang

;)

Ja, det hadde vært noe... *dagdrømmer* Hvorfor oppdaget jeg dette forumet et par år for sent? USDM snart borte, billig LH F borte, BMI borte, RGN-feilprisingene borte m.m. :headbang

;)

Slapp av - det kommer flere gode deals og feilprisinger skjer fortsatt fra tid til annen.

Jameson82 said:
Good times

Denne gikk meg hus forbi. Hva var prisen i C klasse til HKG? Fikk samtlige reise?

Denne gikk meg hus forbi. Hva var prisen i C klasse til HKG? Fikk samtlige reise?

Var vel under 5000 NOK tur/retur, mener jeg?

Det finnes opptill flere tripreports som tilsier at LH lot folk reise.

Var vel under 5000 NOK tur/retur, mener jeg?

Det finnes opptill flere tripreports som tilsier at LH lot folk reise.
Når var dette?

Trodde jeg allerede brukte altfor mye tid på å følge med i timen, men hvis en slik pris har falt gjennom nettet mitt, må jeg nedprioritere familielivet ytterligere.

Når var dette?

Trodde jeg allerede brukte altfor mye tid på å følge med i timen, men hvis en slik pris har falt gjennom nettet mitt, må jeg nedprioritere familielivet ytterligere.

Nokså nøyaktig 4995 (istedet for 14995). Ble lagt ut og varte i knappe 2 timer en formiddag i mars i fjor før det ble oppdaget. reise i juli og august.

Nokså nøyaktig 4995 (istedet for 14995). Ble lagt ut og varte i knappe 2 timer en formiddag i mars i fjor før det ble oppdaget. reise i juli og august.

Neida, det varte lenger enn to timer, men det tok ca. to timer fra ulvene her fikk beskjed om muligheten til det ble tett ;) Ble booket i Z-klasse og ga nok Aegean-poeng til Star Gold :colgate:

Back