Lufthansa-tilbud - hovedtråd (2014-2015)

Status
Not open for further replies.
Re: Lufthansa-tilbud - hovedtråd

Ikke i august... feil tråd å poste i og i alle fall om man poster feil info.

Hva er feil? At det koster litt over 12K i august og ikke 11,2K? Det er spikking av flis spør du meg… Gir likevel 200% opptjening, men beklager så mye at jeg i det hele tatt nevnte United i en Lufthansa-tråd. La det ut som "bonusinfo" at tilbudet også gjelder med dem i tillegg til LH Gruppen, booket gjennom lufthansa.com. Det skal ikke gjenta seg... :72:

Gikk all-in på LH tur til New York i påska.
Har knapt hatt noen runder med widebody fly (og aldri business), men nå blir det altså en runde med 747-8 og 380 i business :D

TRD-OSL-FRA-JFK og retur JFK-FRA-OSL-TRD
B737(SAS+) - A320(LH Business) - B747-8(LH Business) - A380(LH Business) - A320(LH Business) - B737(SAS+)

Dette blir nok en opplevelse for livet og det gledes stort :)
Fikk dette for 14k pr pers fra man -> man i påska.
De dyreste billettene jeg noen gang har kjøpt men virker som den var en grei deal i "business sammenheng". Jaja en gang må det unnes ;)

Last edited:
Re: Lufthansa promo 300 kr avslag på reise

Nå er Italia også på lista. Kan jo håpe Norge kommer på plass igjen.

Long-Haul tilbud i eco:
New York 3 535
Los Angels 3 625
Miami 4 095
Singapore 5 995
Delhi 4 265
Cancun 6 725

Her kan man få en billig reise med A380 og 747-8 :)

Last edited:

LH er ikke lengere så aktiv på tilbudsfronten, men når de sender ut mail og tror de kan lokke noen med flighter til Maldivene til 33.825,- er de definitivt uten bakkekontakt.

attachment.php

Attachments

• maldives.jpg
    maldives.jpg
    78.4 KB · Views: 577

LH er ikke lengere så aktiv på tilbudsfronten, men når de sender ut mail og tror de kan lokke noen med flighter til Maldivene til 33.825,- er de definitivt uten bakkekontakt.

attachment.php

Da må du sikkert også være borte mellom lørdag og søndag og minimum 6 dager totalt. Ellers rykker prisen opp til 33.827,-

Status
Not open for further replies.
Back