LH to dagers tilbud (august 2011)

Ikke bare det, men en venn booket i går, og det var i K-klasse som vel gir full bonuspott her og der ?
Ser det er klasse K ved det siste tilbudet, mens L er det vanlige. Men ifølge deres poengkalkulator gir dette jo akkurat like mange poeng.

Re: LH to dagers tilbud!

Continental.com. Verifiserte igår at det var tilgjengelig i alle månedene november-mars, men det var ikke for alle avganger.

Reisebyråer hadde flightene noen tiere lavere, men legger på kortgebyr slik at det blir dyrere.

Noen anelse om disse tilbudene stort sett er begrenset til vintermånedene? Jeg er på jakt etter billetter i månedsskiftet april/mai men har ikke sett tilsvarende priser i den perioden...

Re: LH to dagers tilbud!

Noen anelse om disse tilbudene stort sett er begrenset til vintermånedene? Jeg er på jakt etter billetter i månedsskiftet april/mai men har ikke sett tilsvarende priser i den perioden...
Det er forskjellige tilbud året rundt, men du må forvente at Lufthansa i overskuelig fremtid kun kommer med tilbud for perioden frem til mars.

For månedene du ser etter kom det det siste året tilbud jeg vil si var gode på følgende datoer:
29. sep: periode 1/5 - 30/6 søramerika
22. des: periode 6/1 - 7/4 nordamerika
15. feb: periode 1/5 - 23/6 søramerika
1. mars: periode 8/3 - 15/5 nordamerika
8. mars: periode 15/3 - 31/5 alle regioner
13. april: periode 1/5 - 15/6 afrika
27. april: periode 15/5 - 31/8 asia

Listen er ikke komplett, men burde gi en pekepin på hva du kan forvente deg.

Back