LN-FHU
Superflyer
Husan: Tok du med "spesialflaska" i dag?![]()
NEI.....visste jo at du og Espen var fraværende så sparte den til neste runde

Husan: Tok du med "spesialflaska" i dag?![]()
NEI.....visste jo at du og Espen var fraværende så sparte den til neste runde [emoji1][emoji1][emoji1]
Herlig gjeng og artig med live oppdateringer. Ble det full applaus i Plus ved landing? :lol:
Da sitter man i innenriksloungen på OSL. Takk for en fantastisk tur, flypratere! Dette frister definitivt til gjentakelse!
Et stort takk og til 737-405, som med hjelp av utmerket lobbyarbeid og en svært hyggelig purser klarte å få inn undertegnet på jumpseat under innflyvningen til OSL. Dette er definitivt en tur jeg aldri vil glemme!![]()
Må bare legge til en finurlighet. Vi husker de som i morges kom med 908 fra EWR som skulle være med til BCN. Stilig nok det. Men på flighten BCN-OSL i ettermiddag var det 12(!) passasjerer som skulle videre (fortsatt med SAS) til CDG. Litt av en omvei. Litt usikker på om de var på MR for å si det sånn.
Men på flighten BCN-OSL i ettermiddag var det 12(!) passasjerer som skulle videre (fortsatt med SAS) til CDG. Litt av en omvei. Litt usikker på om de var på MR for å si det sånn.
Min teori er at det innen Europa kan skyldes (de manglende) enveisprisene til konkurrentene, der vinner SAS ofte på pris.Må bare legge til en finurlighet. Vi husker de som i morges kom med 908 fra EWR som skulle være med til BCN. Stilig nok det. Men på flighten BCN-OSL i ettermiddag var det 12(!) passasjerer som skulle videre (fortsatt med SAS) til CDG. Litt av en omvei. Litt usikker på om de var på MR for å si det sånn.
Min teori er at det innen Europa kan skyldes (de manglende) enveisprisene til konkurrentene, der vinner SAS ofte på pris.
Trivelig gjeng og generelt svært god stemining på flyet nedover fra OSL til BCN.![]()
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.