Live-rapport. Uoffisiell FlypratDO 23-24/8

Jeg vil ha mer å drikke! Men crewet ser meg ikke. Sitter "innesperret" blant 2 ikke-MR.
Er det uhøflig å ringe? Har bare fått en cola...

Jeg vil ha mer å drikke! Men crewet ser meg ikke. Sitter "innesperret" blant 2 ikke-MR.
Er det uhøflig å ringe? Har bare fått en cola...

Bare å ringe, det er en grunn til at crew er om bord. Spesielt på en tur som dette :-)
Kos dere på tur.

PS crew var varslet, men tror det er et par endringer, så hils kollegene mine og si at de må passe godt på dere.

Bare å ringe, det er en grunn til at crew er om bord. Spesielt på en tur som dette :-)
Kos dere på tur.

PS crew var varslet, men tror det er et par endringer, så hils kollegene mine og si at de må passe godt på dere.

Takk takk :-)
Da sitter jeg med en musserende! Fornøyd :-)

Er det nok Orreforsglass for tur/retur? Hva tror folket? :)

Fantastisk opplegg du har ordnet, SAS-Steward! :)

Jeg skal ikke ta noe ære her, dette har gutta fiksa selv. Men håper at alt er på plass og som lovet for et par uker siden.
Men har vært litt utfordringer i forhold til crew etc, så har ikke fått varslet skikkelig. Vært noen endringer.
Prøver mer neste gang, fant ut etter hvert at jeg manglet en del info. Men det retter vi opp i til neste gang :-)
Bare synd at jeg ikke fikk vært med :-(

Noen gir seg med flyving her på BCN. Vi andre rakk en tur innom loungen.
6c5b4feab03504275c00e4f527b88164.jpg

Da er vi i lufta igjen, og wifi fikk omsider skrudd seg på. Ganske lang kø ut fra BCN.

Back