Live-rapport. Uoffisiell FlypratDO 23-24/8

Tomt for Orrefors-glass....Skandale!!!! Hva er det med cateringen...😩😩😩
Nuvel......da får mann klare seg med plastglass til GT'n og øllet og musserende og konjakken 😄😄😄😄

Noen som har glemt jakken sin ombord? Purser fant en jakke med bilnøkler og husnøkler omtrentlig over 8D. Jakken blir levert til "Lost and Found" på Gardermoen :-)

Var det noen som skulle videre fra Oslo i kveld? Noen som blir med på middag på Gardermoen?

Da sitter man i innenriksloungen på OSL. Takk for en fantastisk tur, flypratere! Dette frister definitivt til gjentakelse!

Et stort takk og til 737-405, som med hjelp av utmerket lobbyarbeid og en svært hyggelig purser klarte å få inn undertegnet på jumpseat under innflyvningen til OSL. Dette er definitivt en tur jeg aldri vil glemme! :)

Et stort takk og til 737-405, som med hjelp av utmerket lobbyarbeid og en svært hyggelig purser klarte å få inn undertegnet på jumpseat under innflyvningen til OSL. Dette er definitivt en tur jeg aldri vil glemme! :)

Du var edru nok til det, altså? :p:colgate:

Da sitter man i innenriksloungen på OSL. Takk for en fantastisk tur, flypratere! Dette frister definitivt til gjentakelse!

Og en helt fantastisk kaptein så jeg også at dere fikk;) Gleder meg til tripreports!

Du var edru nok til det, altså? :p:colgate:
Haha, akkurat det spørsmålet jeg ventet på! :D

Purseren spurte meg faktisk hvor mye jeg hadde drukket, og da var jeg ærlig og svarte "fire mouserende". Hadde akkurat bestilt en GT når jeg fikk spørsmålet om jumpseat, så hun tok GT.en fra meg (hade ikke engang åpnet flasken) og ga meg en flaske vann. For å si det sånn: jeg klarte meg veldig godt uten akkurat den GT.en ;)

Purseren spurte meg faktisk hvor mye jeg hadde drukket, og da var jeg ærlig og svarte "fire mouserende". Hadde akkurat bestilt en GT når jeg fikk spørsmålet om jumpseat, så hun tok GT.en fra meg (hade ikke engang åpnet flasken) og ga meg en flaske vann. For å si det sånn: jeg klarte meg veldig godt uten akkurat den GT.en ;)

Her skulle vi hatt en liker-knapp. Du var heldig mister.

Fabulous :D
Heldig du var! Moro på jumpseat (i cockpit, riktignok ;))

Om noen er tørst, så er det nå forfriskninger på utepilsen utenfor Hilton Barcelona.

Takk for opplevelsesrik tur i dag!

Har aldri opplevd at en 3 timers tur har gått så raskt før! Gøy å bli kjent med andre som har samme lidenskap som meg. Fin gjeng. Må gjentas!

Ekstrabonus å få en MR med likesinnede igjen allerede i morgen ettermiddag:D

Skål fra Trondheim
Da var man back in town,men ganske mange promille senere. Neste runde er under oppseiling..... Jeg er med

Back