econ
ScanFlyer Silver
... litt mindre god stemning når VirreVapp dro ut pizzaen fra esken, eller som han utbrøt: "En gammel innleggssåle!?".![]()
hahaha så ut som dere hadde en kjempe tur

... litt mindre god stemning når VirreVapp dro ut pizzaen fra esken, eller som han utbrøt: "En gammel innleggssåle!?".![]()
Åh fy flate...det der er noe av det verste jeg har sett! Hvor er puke-smileyen?... litt mindre god stemning når VirreVapp dro ut pizzaen fra esken, eller som han utbrøt: "En gammel innleggssåle!?".![]()
Når drar vi på neste? Dette må vi jo få til igjen.
Når drar vi på neste? Dette må vi jo få til igjen.
Vil man da kunne få til drømme-prosjektet mitt, helgetur til Påskeøya?Nytt prosjekt: Prøve å fylle opp en 737-800 med kun Plus og Flypratere?
Guiness-rekord?![]()
Vil du reise med SAS Plus (shorthaul-versjonen) tur/retur Påskeøya på 2-3 døgn? :drunk:Vil man da kunne få til drømme-prosjektet mitt, helgetur til Påskeøya?![]()
Har ikke særlig snøring på flytyper(Er de ikke alle jetfly?Vil du reise med SAS Plus (shorthaul-versjonen) tur/retur Påskeøya på 2-3 døgn? :drunk:
Det er bare å arrangere igjen. Jeg er selvsagt med, med god planlegging i forkant og at det finner sted en lørdag!
Er egentlig på stand-by når det kommer til MR alene, men når det er en hel gjeng, ja da er jeg mer med. Er også litt fordi jeg ikke vet hvor jeg befinner meg på planeten om 2-3 måneder.
Vil man da kunne få til drømme-prosjektet mitt, helgetur til Påskeøya?![]()
Er det i det hele tatt mulig å få total reisetid ned under 60timer t/r for denne helgeturen? (med mindre man reiser privat da..) )Og når blir en helgetur egentlig ikke omtalt som en helgetur lenger? 4 dager total? 5 dager?
![]()
I god MR-tradisjon vil vi kun være på flyplassen i 45 minutter før vi flyr tilbake. Da kan vi rekke det.
En hel helg i "behagelige" RRE/RRF/RRG. (De som har lengst rekkevidde?)
Why stop there? "Bolaget" har jo ett par maskiner som kan fly 12-13-14 timer med grei load![]()
![]()