Live-rapport. Uoffisiell FlypratDO 23-24/8

Fant dette bildet på et minnekort. Good times, good times.

NW9x40f.jpg

Last edited:
Det er bare å arrangere igjen. Jeg er selvsagt med, med god planlegging i forkant og at det finner sted en lørdag!
Er egentlig på stand-by når det kommer til MR alene, men når det er en hel gjeng, ja da er jeg mer med. Er også litt fordi jeg ikke vet hvor jeg befinner meg på planeten om 2-3 måneder.

Last edited:
Det er bare å arrangere igjen. Jeg er selvsagt med, med god planlegging i forkant og at det finner sted en lørdag!
Er egentlig på stand-by når det kommer til MR alene, men når det er en hel gjeng, ja da er jeg mer med. Er også litt fordi jeg ikke vet hvor jeg befinner meg på planeten om 2-3 måneder.

Stiller meg bak denne. Siden jeg har blitt huseier må jeg nok vise litt mer moderasjon når det gjelder flyreiser. Men dukker det opp muligheten for et nytt stunt med denne gjengen så er jeg gjerne med hvis det planlegges i god tid på forhånd og prisen ikke er avskrekkende.

Vil man da kunne få til drømme-prosjektet mitt, helgetur til Påskeøya? :cool:

Er det i det hele tatt mulig å få total reisetid ned under 60timer t/r for denne helgeturen? (med mindre man reiser privat da..) )Og når blir en helgetur egentlig ikke omtalt som en helgetur lenger? 4 dager total? 5 dager?

:cool:

Er det i det hele tatt mulig å få total reisetid ned under 60timer t/r for denne helgeturen? (med mindre man reiser privat da..) )Og når blir en helgetur egentlig ikke omtalt som en helgetur lenger? 4 dager total? 5 dager?

:cool:

I god MR-tradisjon vil vi kun være på flyplassen i 45 minutter før vi flyr tilbake. Da kan vi rekke det. :D

En hel helg i "behagelige" RRE/RRF/RRG. (De som har lengst rekkevidde?)

I god MR-tradisjon vil vi kun være på flyplassen i 45 minutter før vi flyr tilbake. Da kan vi rekke det. :D

En hel helg i "behagelige" RRE/RRF/RRG. (De som har lengst rekkevidde?)

Why stop there? "Bolaget" har jo ett par maskiner som kan fly 12-13-14 timer med grei load ;) :p

Back