Live-rapport. Uoffisiell FlypratDO 23-24/8

Ah. Fikk en frokost med kaffe til å starte med. Så da er det bare å vente på drikketralla.

På rad 2 starter vi med GT og øl mens sidemannen valgte rødvin og øl. Musserende next... [emoji3][emoji3]

Hei, ser av flightradar at dere snart vil passere denne merkelige øyen. Kan noen med god zoom ta et bedre bilde slik at man ser hva det er, eller er for mye av trillevognen drukket opp allerede?
attachment.php

Er det forresten noen som klarer få mere en 2500 eller 5000 poeng ut av denne flighten?

Attachments

• merkelig.jpg
    merkelig.jpg
    28.1 KB · Views: 1,677
Hei, ser av flightradar at dere snart vil passere denne merkelige øyen. Kan noen med god zoom ta et bedre bilde slik at man ser hva det er, eller er for mye av trillevognen drukket opp allerede?

Jeg har 300mm her, men vi er vel passert nå?

18000 poeng fra TRD på doble poeng.... OSL-BCN er jo 8000 uansett når du reiser i Plus.
Fant info, det er altså kun ekstrapoeng det er snakk om ikke ikke statuspoeng, 5000 er maks statuspoeng for OSL-BCN(altså én vei) med fjongt kort.

Fant info, det er altså kun ekstrapoeng det er snakk om ikke ikke statuspoeng, 5000 er maks statuspoeng for OSL-BCN(altså én vei) med fjongt kort.

Jeg får dobbelt-bonus på returen i form av både ekstrapoengene etter kampanjen tidligere i sommer og et etterlengtet gullkort som dumper ned i postkassa om noen dager (uker?). Får feire med musserende hvis det er noe igjen :)

Good times. Fikk en god prat med crewet oppe i galley mens jeg ventet på toalettet. Da jeg kom tilbake stod det mer sprudlende drikke og ventet på plassen min.

Last edited:
Back