Leiebil fra Chicago til New York er planen.
Finner ikke Sixt i Chicago.
Noen som har råd om hvilket selskap jeg bør bruke?
Amerikanske biler billigere å leie enn europeiske??
Siden mitt Amex Plat liggger hjemme og jeg er på jobb.
Er det noen her inne som kan sende meg de kodene bak på kortet som er for Avis, Hertz og to til......
[QUOTE/]
Troligvis vil også avgiften for enveisleie bli lavere hvis du leverer bilen for eksempel i Washington og tar toget videre derfra (ganske behagelig å kjøre hurtigtog på denne strekningen).
Skal leie bil ved LAX i September. Noen som har kjennskap til SUVer som har integrert GPS?
Med Hertz kjøpte jeg en gang med GPSen deres, men bilen hadde integrert GPS så det hadde vært helt unødvendig.
Skal leie bil ved LAX i September. Noen som har kjennskap til SUVer som har integrert GPS?
Med Hertz kjøpte jeg en gang med GPSen deres, men bilen hadde integrert GPS så det hadde vært helt unødvendig.
Noen som har erfaring med barneseter man kan leie sammen med leiebilen? Skal til LAX i november med jenta vår som da vil være 15 måneder og har bestilt bil med sete fra Avis, bil Ford Edge eller lignende. I følge denne siden skal de ha bakovervendt sete som vi er vant med fra Norge som festes med noe som kalles LATCH, det skal visst være deres versjon av ISOFIX. Da skulle vel alt være greit, eller er det noe annet jeg bør tenke på?
Jeg har dårlige erfaringer mht leie av seter fra leiebilselskapene. Det er dyrt og det er stort sett seter jeg ikke har følt meg trygg på, i tillegg til at de er slitt/møkkete. Da vi i fjor var på roadtrip i USA kjøpte vi sete på Target, som ble brukt i begge leiebilene og div Uber – og så tatt med hjem til Norge. Det er senere brukt når vi har leid bil i Europa i andre sammenhenger.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.