Tror du må forhåndsbetale i NOK?Hei, leste denne tråden og booket dermed via hertz.noNoe jeg syns var litt rart, var følgende i emailen jeg mottak som bekreftelse:
Jeg trodde det skulle være inkl. ettersom jeg bestilte fra hertz.no og ikke .com, eller er det noe jeg misforstår?
Hei, leste denne tråden og booket dermed via hertz.noNoe jeg syns var litt rart, var følgende i emailen jeg mottak som bekreftelse:
Jeg trodde det skulle være inkl. ettersom jeg bestilte fra hertz.no og ikke .com, eller er det noe jeg misforstår?
Total 152.68 USD
Prisen er garantert. Skatter, avgifter og gebyrer kan endre seg om de ikke er inkludert i prisen.
Tilgjengelig tilleggsutstyr i skranken
Ask at the counter for the following !
Ansvarsforsikringstillegg
daglig 13.95 USD
Bilskadedekning
daglig 21.99 USD
Personlig Ulykkesforsikring/ Bagasjedekning
daglig 5.50 USD
Det ingår försäkring med självrisk på bilen (typiskt 5000-12000 NOK). Bilskadedekning tar ned den till 0 kr. Ansvarsforsikringstillegg och Personlig Ulykkesforsikring är försäkringar som normalt sett ingår i din vanliga reseförsäkring. De brukar inte behövas.Hei, leste denne tråden og booket dermed via hertz.noNoe jeg syns var litt rart, var følgende i emailen jeg mottak som bekreftelse:
Skal noen dager til LA i morgen og booket akkurat leiebil. Forrige uke hadde Sixt tilbud på premium stasjonsvogn til under 2000,-, men det rakk jeg ikke og alle bilene lå nå på rundt 3000,-. Et raskt søk på finn.no ga meg Mercedes CLA til 1915,- istedenfor 3019,- som på sixt.no. Expedia lå også på rundt 3000,- for samme periode.
Var det inclusive de same forsikringsdekninger?
Opplever noe merkelig, men sikkert en grunn til det som kanskje noen andre her vet?
Prøver å leie bil gjennom Hertz. Er medlem i Gold med laveste rangen.
Jeg får opp en en rimeligere pris ved å ikke logge inn som medlem? Når jeg logger meg inn får jeg 105usd dyrere? Bruker samme rabatten (18% rabatt på leier i USA).
Da lønner det seg å bestille uten å logge inn som medlem??![]()
Det kan være at det ligger valg i profilen din på ekstra forsikringer osv som blir lagt til i prisen når du er logget inn. Uansett har jeg gitt opp bestillinga av leiebil i USA fra Hertz - har aldri klart opp å få priser som ligger noe mindre enn ca. 50% over nivået hos konkurrentene.
Leide fra finn.no nå.
Ca 20 - 25 % billigere (samme som holiday autos)
Endte opp med en Mustang fra Avis.
PS: De angivelig gode tilbudene via Avis direkte EB er jo bare rør.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.