Legge inn eurobonus nummer på bonusbiletter

hifiman

ScanFlyer Gold
Legge inn eurobonus nummer på bonusbiletter

Hvordan jeg får jeg til å legge inn manuelt mitt eurobonus nummer på bonusbilletter ?

Last edited:
Re: legge inn eurobonus nummer på bonusbiletter

ingen bonus opptjening , vil legge det til p.g.a adgang til Lounge ser det er mange som sliter med å komme inn med bonus billett.
Er EBS (har tilgang i juli-august)

Last edited:

vet at det ikke er bonus opptjening , vil legge det til p.g.a adgang til Lounge ser det er mange som sliter med å komme inn med bonus billett.
Er EBS (har tilgang i juli-august)

Skjønner. Jeg kan desverre ikke hjelpe deg med annet råd enn jeg har sett andre gi her inne. Og det er å ta kontakt på Fjesboka med SAS og legge fram problemet ditt der. De skal være svært hjelpsomme der og rimelig kjappe, etter hva jeg forstår. De kan selvfølgelig ha hendene fulle for øyeblikket med den situasjonen som er i København nå i kveld.

Vidar

Får man bonus på bonusen? Hvilket kort sitter du med, da?

Vidar

Skjønner. Jeg kan desverre ikke hjelpe deg med annet råd enn jeg har sett andre gi her inne. Og det er å ta kontakt på Fjesboka med SAS og legge fram problemet ditt der. De skal være svært hjelpsomme der og rimelig kjappe, etter hva jeg forstår. De kan selvfølgelig ha hendene fulle for øyeblikket med den situasjonen som er i København nå i kveld.

Vidar

Skal prøve, men tror det finnes en annen måte å gjøre det på. Har prøvd å søke opp bookingen på lot.com men ingen treff

Kan i alle fall gjøres ved check-in...

Re: Legge inn eurobonus nummer på bonusbiletter

Skjønner ikke at det ikke legges inn som Form of Identity ... det gjør jo stort sett alle andre selskaper ...

Skjønner ikke at det ikke legges inn som Form of Identity ... det gjør jo stort sett alle andre selskaper ...
Ja veldig rart, kan med registre dette 23 timer før avgang på internett eller via sas automaten ?

edit:betalte forresten med Amex SAS , dett er også min elektronisk billett

Last edited:

På automatene på osl får du status på plass, men vet at det iallfall tidligere nesten ikke var noen som fikk det til i skrankene.

Funker fint med LOT til dette, gjort det flere ganger med bonusbilletter.

Opplevd dette mange ganger på Lifemiles, SK og DM bookinger og ikke fått det igjennom på LOT sine nettsider. Har stort sett løst seg via UA sine "Manage my bookings" eller på tlf. med LH/LX sitt billettkontor.

FOID kan man velge om skal være betalingskortet eller FF nummeret, men det hjelper ikke på adgangen til loungen. Men om man ikke skal til innlandsloungen så kommer man inn så lenge man har det fysiske kortet. På innsjekksskranken kan man legge til bonuskortet også.

beklager glemte å si at dette er en innlands reise og tilgang til innenlands lounge

Er det blitt helt stopp på å fikse reiser via lot.com? "Finner" ingen av de lengre?! Andre muligheter??

Har hatt suksess med Thai Airways check mu booking.

Lufthansa.com pleier jeg å bruke for å legge til EB-nummeret dersom det ikke ble registrert ved bestilling.

Ser at LOT ikke lenger virker, og heller ikke Thai.
Får opp bookingen på lh.com, men den svelger ikke EBG+nr i det som ser ut til å være ett nytt format med 3 felt - den feiler i hvertfall på de kombinasjonene jeg har prøvd.

Noen som har fått det til å virke i det siste?

Har samme problem som resten. Snakket med chat, de skulle legge det inn. Men det er ikke gjort. Noen som har løsningen?

Har samme problem som resten. Snakket med chat, de skulle legge det inn. Men det er ikke gjort. Noen som har løsningen?
Jeg fikset det ved å velge mitt eurbonus kort under "Identifikasjon ved innsjekk, sikkerhetskontroll og gate"

Back