Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
Hvordan jeg får jeg til å legge inn manuelt mitt eurobonus nummer på bonusbilletter ?
vet at det ikke er bonus opptjening , vil legge det til p.g.a adgang til Lounge ser det er mange som sliter med å komme inn med bonus billett.
Er EBS (har tilgang i juli-august)
Får man bonus på bonusen? Hvilket kort sitter du med, da?
Vidar
Skjønner. Jeg kan desverre ikke hjelpe deg med annet råd enn jeg har sett andre gi her inne. Og det er å ta kontakt på Fjesboka med SAS og legge fram problemet ditt der. De skal være svært hjelpsomme der og rimelig kjappe, etter hva jeg forstår. De kan selvfølgelig ha hendene fulle for øyeblikket med den situasjonen som er i København nå i kveld.
Vidar
Ja veldig rart, kan med registre dette 23 timer før avgang på internett eller via sas automaten ?Skjønner ikke at det ikke legges inn som Form of Identity ... det gjør jo stort sett alle andre selskaper ...
Skjønner ikke at det ikke legges inn som Form of Identity ... det gjør jo stort sett alle andre selskaper ...
Jeg fikset det ved å velge mitt eurbonus kort under "Identifikasjon ved innsjekk, sikkerhetskontroll og gate"Har samme problem som resten. Snakket med chat, de skulle legge det inn. Men det er ikke gjort. Noen som har løsningen?
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.