Legge inn eurobonus nummer på bonusbiletter

Legge inn eurobonus nummer på bonusbiletter

Jeg fikset det ved å velge mitt eurbonus kort under "Identifikasjon ved innsjekk, sikkerhetskontroll og gate"

Når du legger det inn som elektronisk billett så tror jeg ikke at det kommer som FF nummer, dvs at opplysningene kommer inn i systemet. Eks at det står SK*G ol på BP.

Har fortsatt fått til å bruke Lufthansa til å legge inn FF kort i Eurobonus reise. Siden er bare litt vrien. Måtte legge nummeret inn i rutene slik:
Rute 1:EBG12
Rute 2:34567
Rute 3:89

Systemet aksepterte kortet da.

Last edited:
Re: Legge inn eurobonus nummer på bonusbiletter

Når du legger det inn som elektronisk billett så tror jeg ikke at det kommer som FF nummer, dvs at opplysningene kommer inn i systemet. Eks at det står SK*G ol på BP.

Har fortsatt fått til å bruke Lufthansa til å legge inn FF kort i Eurobonus reise. Siden er bare litt vrien. Måtte legge nummeret inn i rutene slik:
Rute 1:EBG12
Rute 2:34567
Rute 3:89

Systemet aksepterte kortet da.

Den vil ikke for meg :headbang sier at den ikke kunne lagre passasjeropplysningene.....

Får heller ikke LH sin side til å fungere, så får vel ta det på innsjekk. Er greit å ha det inne ved Irr også.

Prøvde nettopp Lufthansa sine sider for å endre fra EBB til TK. Får opp feilmeldingen "The Frequent Flyer status is invalid (1329)", men TK-nummeret ligger allikevel inne når jeg sjekker etterpå. Blir dog litt i tvil om jeg skal legge inn nummeret med eller uten "TK" foran, da begge deler ser ut til å fungere "like bra" (eller ikke, alt ettersom..). Noen som har erfaring med det?

Back