Hvis det trekker ut lager nok russerne sin egen ad-hoc sertifisering til innenlandsk bruk...
Azur 788 ser ut til å ta en pitstop i Murmansk på vei fra Karibia, så den går nok rundt.
Ser forøvrig at flightene til/fra Agadir går en grei runde rundt Europa(kontrollert luftrom), så de er nok redde for å bli omdirigert.
(Noe jeg synes de fortjener etter Ryanair-saken..)
Azur 788 ser ut til å ta en pitstop i Murmansk på vei fra Karibia, så den går nok rundt.
Ser forøvrig at flightene til/fra Agadir går en grei runde rundt Europa(kontrollert luftrom), så de er nok redde for å bli omdirigert.
(Noe jeg synes de fortjener etter Ryanair-saken..)
Turkish Airlines gjør det tydeligvis veldig bra på IST-VKO-ruten.
Fra daglige avganger med 321, og 330 innimellom. Til nå daglige avganger 77W, med 789/333/332 innimellom.
Air Serbia gjør det også godt, fra 319(/320) fast på BEG-SVO, til nå 319(/320) og 332 når den ikke flyr BEG-JFK.
The Bermuda Civil Aviation Authority [BCAA] has “provisionally suspended all Certificates of Airworthiness” of the aircraft operating under the “agreement between Bermuda and the Russian Federation.” Many Russian airlines indeed are registering their aircraft in the Bermuda Registry (VP-B** and VQ-B**) in order to have them accepted on airports worldwide.
kan se at UTAir er begyndt med at omregge deres B737-4 og B737-5 til russisk register..
Nordwind er også begyndt på samme procedure....
Det vil vel sige, at de bare gør det for at kunne benytte flyene..
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.