Post #37 er korrekt, den ...
-I tillegg til pris er vi målt på kriterier som miljø og total kvalitet. Dette er kriterier der vi skal bli enda bedre fremover når vi får inn flere fabrikknye fly i flåten.
Varierer veldig fra konkurranse til konkurranse, men jeg vil tippe ca 60%.Gratulerer til DY.
Hvor mye vektes pris i forhold til andre faktorer i en slik anbudskonkurranse?
Gratulerer:colgate:
Hvor greier ikke SAS å vinnedenne kontrakten?
Hvor mye vektes pris i forhold til andre faktorer i en slik anbudskonkurranse?
Har sett tallet, men vet ikke om det er 'offentlig'. Men pris er veldig tungt ....
Har sett tallet, men vet ikke om det er 'offentlig'. Men pris er veldig tungt ....
Jeg er ikke i tvil på hva som var ønsket på Bardufoss, både med tanke på sivile pax og ansatte ...
Ser ingen grunn til at det skal være unntatt offentlighet.
Ikke overrasket at Norwegian vant, men veldig synd at det ikke ble SAS med interline-avtale med WF.
Jeg er ikke i tvil på hva som var ønsket på Bardufoss, både med tanke på sivile pax og ansatte ...
Ikke overrasket at Norwegian vant, men veldig synd at det ikke ble SAS med interline-avtale med WF.
Nå får dere gi dere med surmagede oppstøt. Dette er nok kun basert på ønsketenktning fra DIN side. De 2 passasjerene pr. mnd som har problemer med å finne WF flyet sitt når de kommer til OSL får nok hjelp skal du se.Ikke overrasket at Norwegian vant, men veldig synd at det ikke ble SAS med interline-avtale med WF.