The Ticketor
ScanFlyer Dusty
Neida, men det er rart at en åpen dør kan få sånne skader. I grunn er det rart at det har skjedd i det hele tatt, spesielt med en nose loader-bro. Men rare ting skjer.
Hjelper vel fint lite at det er plass på K2 hvis man befinner seg på K1?
Det er vel omtrent like mye trøst som rullebanen bak deg, høyden over deg og fuelen på bakken.![]()
Kan nesten se ut som om det er mer enn bare wingleten som er skadet?
Hvis det viser seg at SK har pushet uten clearance her, er det i såfall ikke første gang det skjer. Har bevitnet SK som har presset seg fram på G uten klarering på to separate tilfeller, i den hensikt å komme først i departure køen. Nesten bra at dette skjedde slik at man kan få tatt tak i denne ukulturen.
Hvis det viser seg at SK har pushet uten clearance her, er det i såfall ikke første gang det skjer. Har bevitnet SK som har presset seg fram på G uten klarering på to separate tilfeller, i den hensikt å komme først i departure køen. Nesten bra at dette skjedde slik at man kan få tatt tak i denne ukulturen.
De er på samme GND frekvens som oss, og den monitorerer vi alleOg hvordan vet du at SK ikke har fått klarering i disse tilfellene?
Kom gjerne med en definisjon av "kildeløs" Hvis man er involvert i en hendelse trenger man ikke en kilde, man er det.kildeløse påstander
De er på samme GND frekvens som oss, og den moniterer vi alle
Kom gjerne med en definisjon av "kildeløs" Hvis man er involvert i en hendelse trenger man ikke en kilde, man er det.
Og det siste oppgulpet her fortjener ikke ytterligere kommentar.....
TYPISK media , skylder alltid på SAS !![]()
Kom gjerne med en definisjon av "kildeløs" Hvis man er involvert i en hendelse trenger man ikke en kilde, man er det.
Om SK har skyld i vingeklippingen så er det vel ikke mer enn rett å rimelige at de låner bort en winglet til DY (med egen reklame, og påklistret SORRY )![]()
Jeg mener påstander uten bevis. Din egen uttalelse kan like gjerne være et ønske om å fremme en annen agenda, enn å ta opp sikkerhetsavvik eller ukultur. Det ihvertfall slik det du har skrevet fremstår som.
Hmmmm...det kommer vel an på hva man har hørt, hva man kunne høe og hva man har oppfattetHar man hørt det selv, trenger man ikke bevis, man er bevis![]()
Artikkelen forteller at SAS "rygget" og ble påkjørt av Norwegian. Det er visst også vanskelig for journalister å vite forskjell på rullebane og taxebane/apron.
http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=10072588
Forøvrig så vil jeg tillføye: HERREGUDADAMENNERDETFORBANNAMULIGDAVEL, Å FAKTISKSKRIVESÅMYESKITIENDYVSSKTRÅDPÅDETTEFORBASKADEFORMUMET!!!!!
Let`s face it. Verken du eller jeg satt på flightdeck på noen av flyene, likevel er det i kjent scanair/flyprat ånd en gjeng med nolduser som har ALLE forbanna svar etter kun få timer.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.