Først av alt: Velkommen til forumet, Nadia

Kanskje du skal lete litt rundt her inne, så vil du finne mange eksempler på folk som føler seg dårlig behandlet av flyselskap, og eksempler på hvordan de har reagert, fremstiller det, og hva slags hjelp de får. Det kan være nyttig.
Du har i alle fall fått mye oppmerksomhet med innlegget ditt. Jeg har faktisk gått så langt som til å google deg, og fant din gamle blogg:
http://nadiabergesen.blogg.no/ hvor du blant annet skriver
Jeg blir veldig fort sint, og jeg har til tider store problemer med å kontrollere sinnet mitt.
Lik det eller ei - men vi danner oss ikke et inntrykk av deg fra sak til sak utfra hvordan du selv velger å fremstille den. Det er den totale pakka som gjelder. Og på den ene siden har du skrevet et innlegg med banneord og dårlig skjulte trusler (som dette: "Nyt tiden som stasjonssjef så lenge den varer"). På den annen side vil du ha deg frabedt at folk kommer med karakteristika av deg og bedømmer det du skriver utfra hvordan du skriver det. Sorry ass, det er ikke sånn det fungerer.
Og til slutt: "Å knuse" innebærer at noe blir ødelagt. Om dere 16-åringer har bestemt dere for at det betyr "å slå noe i bordet", får være deres sak. Men når man skriver et blogginnlegg på en norsk blogg som leses av alle mulige slags mennesker, er det en fordel at man skriver norsk. Da blir det færre misforståelser, og man blir tatt mer seriøst.
Jeg har lyst å være hyggelig mot deg og si lykke til med klagen din til Continental. Som andre her skriver vil et profesjonelt flyselskap behandle sine kunder med respekt uansett om kundene mister besinnelsen og lirer av seg skjellsord, slik du har gjort i bloggen din. Hvis CO har behandlet deg slik du fremstiller det, er det uverdig. Men så er det altså noe som sier meg at denne saken har langt mer enn én side. Det må du selv ta "æren" for.