S. Holberg
ScanFlyer Gold
Det finnes tre sider av en sak. Min, din og den riktige!
Min: CO, Din: Jenta, Den riktige: en blanding
Min: CO, Din: Jenta, Den riktige: en blanding

Det sies at en sak alltid har to sider - og her tror jeg definitivt det finnes en annen side.
Jeg vil bare poengtere med en forholdsvis rolig tone at selvom vi kun er i overkant av 16 år, vil det ikke si at vi ikke kan skrike og lage like mye helvete som noen på 40. Vi er da kjent for å ha våres egne meninger, og vi legger ikke skjul på om vi synes at noe er urettferdig. Vi lar oss ikke bli tråkket på, så vi venter med andre ord ikke med å trampe med begge beina i bakken om vi føler at vi har våres fulle rett til det.
Vel, jeg er egoistisk, selvgod, og alltid like selvopptatt. I tillegg elsker jeg å gjøre folk sur ved å irritere og provosere. Utenom det er jeg vel for så vidt ganske grei
????skrike og lage like mye helvete som noen på 40
Det finnes mange flere spør du megDet finnes tre sider av en sak.
RCCL har en veldig STRENG alderspolitikk.
21 år er som tidliger nevn aldersgrensen for cruise alene i egen lugar.
Om barn (under 21 år) reiser sammen med voksne (foreldre mm), SÅ skal det være et MAKS antall lugarer mellom voksen og barn. Og det at disse 2, skulle alene har jeg ingen tro på, beklager.
Og jenta virker faktisk helt oppegående, det er mer enn en kan si om enkelte av de anonyme svare(r)ene.. tenker da IKKE på ´stjålne´sitater fra scanair.no![]()
Tja, må innrømme jeg har vondt for å tro at hendelsesforløpet var nøyaktig slik hun fremstiller det. Hadde jentene vært høflige og saklige i sitt møte med CO er jeg sikker på de ville gjort det de kunne for å hjelpe til, og da spesielt fordi jentene kun er 16 år og på tur "alene" til USA.
Det er ikke en ukjent sak at mange arbeidsgivere søker informasjon jobbsøkere på nettet, og denne type saker fremmer nok ikke egen søknad. Det spørs hvem som til syvende og sist taper på en slik formulering som denne...
"Jeg har da ikke sagt at noen KNUSTE iphonen min. jeg sa at han knuste den i bordet - det er en veldig stor og betydelig forskjell.
hmm, javel ....
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.