Mange interessante ruter fra Torp også. Så Kjos dreit seg skikkelig ut med sin uttalselse i post #1 i denne tråden
London here i come 2kroner tur/retur
Hmmm, nå må jeg bli mer på vakt når jeg skal søke meg jobb på de kanter av landet. Forhøre meg litt om reiseavtaler før jeg godtar kontrakten. Tenk å måtte fly til møter med FR, komme frem utslitt, sluten og med krampe i begge bena. Nei, da tar jeg heller noe annet. Komfortforskjellen mellom DY og SK er faktisk betydelig, uten at jeg kan sette fingeren på noe spesiellt, mulig det rett og slett er kundene.
Bjørn Kjos lar seg heller ikke skremme.
- Vi har to fly stasjonert der i dag, og skal øke til fire neste år. Vi har ingen planer om å endre på det. Rygge står for rundt tre prosent av passasjerene til Norwegian, så dette er lite dramatisk, sier Norwegian-sjefen til Finansavisen.
Men Kjosern lar seg ikke skremme og opprettholder planene om å øke Ryggebasen til 4 fly
http://www.hegnar.no/personlig_okonomi/article384264.ece
Ellers så støtter jeg de som håper at Ryanair mislykkes! Måtte de tape masse penger på de nye rutene sine!
Men Kjosern lar seg ikke skremme og opprettholder planene om å øke Ryggebasen til 4 fly
Norwegian kommer ikke til å trekke seg ut av Rygge, men flere planlagte utenlandsdestinasjoner parkeres. Den bebudede satsingen på London og Amsterdam koker bort.
– Vi kommer til å fly mer fra Gardermoen. På Rygge legger vi opp til innenriksflyginger, Øst-Europa og Middelhavs-destinasjoner, sier Bjørn Kjos.
Mer om Norwegian sin satsning, deres syn på Ryanair og RSL sitt forhold til bevegelsestaket finnes her; http://www.f-b.no/article/20090717/NYHET/307743641/1220/NYHET
– Ryanair er et tveegget sverd. Jeg vet ikke om noen flyplass som tjener penger på det selskapet. Tvert imot har flere Ryanair-flyplasser gått konkurs. Men selskapet trekker passasjerer, og det er viktig for Rygge, konstaterer Bjørn Kjos i Norwegian.
Det er bare et døgn siden Ryanair la ut billetter for salg til sine syv nye destinasjoner i Europa. Allerede er de svært fornøyde med responsen på billettene.
- Vi er rett og slett utrolig fornøyde! Responsen har vært helt fenomenal og salget har gått unna, forteller Erik Elmsater, salgs- og markedssjef for Norden i Ryanair.
Elmsater kan fortelle at salget av billetter har sprengt hva flyselskapet forventet på forhånd.
- Salget har så langt gått ut over alle medianer fra tidligere lanseringer vi har hatt, og dette er utrolig moro, forteller Elmsater.
...forteller Erik Elmsater, salgs- og markedssjef for Norden i Ryanair.
MD11, vannet får vi gratis-må riktignok ta det med fra crewrommet i egen flaske. Det er hverfall 5år siden gratisflasker ombord ble borte. Og i ovnene har jeg inntil igår varmet min mat. Har ennå ikke sett memo om at det ikke er lov. Hva med å holde seg til reelle nyheter og fakta, det er en egenskap som er vel ansett i alle bransjer i hele verden.
http://www.hegnar.no/personlig_okonomi/article384264.ece
Ellers så støtter jeg de som håper at Ryanair mislykkes! Måtte de tape masse penger på de nye rutene sine!
Er det bare meg, eller er det ekstremt mye gjennomtrekk i den stillingen der? Synes det er nye navn stadig vekk jeg...![]()
Det er ikke noe du bare synes , men det er et faktum.
I den bransjen er det et utrolig press og hardkjør for de som besetter denne type stillinger. Det har i mange tiår vært stort gjennomtrekk av personer.
De fleste holder ikke ut lenge med hardkjøret i lengden og søker nye utfordringer etter en tid.
Det gjelder ikke bare flyselskapene, men også turoperatørene og er ikke noe særfenomen for FR!
Det er ikke noe du bare synes , men det er et faktum.
I den bransjen er det et utrolig press og hardkjør for de som besetter denne type stillinger. Det har i mange tiår vært stort gjennomtrekk av personer.
De fleste holder ikke ut lenge med hardkjøret i lengden og søker nye utfordringer etter en tid.
Det gjelder ikke bare flyselskapene, men også turoperatørene og er ikke noe særfenomen for FR!
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.