Re: 65 min transfer i LHR
BA, en booking.
Og du reiser med selskap? En eller to bookinger?
BA, en booking.
Og du reiser med selskap? En eller to bookinger?
BA, en booking.
Den var tight, ja. De som har tight connection blir ofte møtt ved gate. Du har jo uansett fasttrack, men kan være du får "express"-lapp, noe som gjør at de flytter deg foran i køen på security. Dersom flyet ditt kommer inn på B eller C så sjekk om flyet ditt går derfra, så tar du securitytransfer der. Er du gjennom boardingkortsjekken på transfer så ser de at du er i terminalen (cut-of tid der er 35 min)
Hvis jeg ikke rekker det, blir jeg få booket neste dag? Eller annet selskap samme dag? Er som nevnt i first, alle flighter har jo ikke first.
Reiser 28.
Ja, du blir booket om til første og beste mulighet, men høyst sannsynlig går det jo bra.
Om beste mulighet for deg er en direkte flight i C (som går ila. kort tid) eller F (som gjør ventetiden lenger) vil være opp til deg dersom du gjør det klart for dem hva slags ønsker du har. Du kan også bli booket om med en annen routing, eks. via HKG (BA/CX flyr dit på ettermiddagen).
God tur
LCY er omtrent som en norsk regionsflyplass når det gjelder avstander. Søndag er vel også en rolig tid der. Ville tenkt 40-50 minutt uten baggasje.
En random fredag i februar på ettermiddagen, på LHR T5 koster 12,50 GBP pr pers ser det ut som.
https://www.heathrow.com/airport-guide/terminal-facilities-and-services/fast-track
De fleste gatene på LHR er sene, dvs. de vet ofte ikke 100% sikkert hvilken gate det blir før flyet har kommet. Det er trangt og mye endringer i siste liten når ting ikke går etter plan der (og det er jo normalen). Vet ikke hvordan det er på T2, men på T5 så vet de ofte planlagt gatenummer i longen før det vises så jeg sprø ofte der (men det blir ofte endret)Beklager om litt OT, men er det noen gatenummer sas bruker oftere enn andre på term 2a? De er jo lovlig sene med å sette opp gatenummer.
Beklager om litt OT, men er det noen gatenummer sas bruker oftere enn andre på term 2a? De er jo lovlig sene med å sette opp gatenummer.