Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
Folk og lufthavne er meget fokuseret på at nu skal det og det flyselskab flyve med B737-MAX til lige netop deres lufthavn...Hvorfor egentlig ? Det er jo stadig en B737 lige som A320NEO serien er en videreudvikling A320 serien...Men sidstenævnte får ikke tilnæmelses mæssig samme opmærksomhed...og hvorfor så ikke det ?
Begge er jo bare en videre udvikling af en "gammel flytype"
Hilsen Ole
For en som har levd i nærheten av en flyplass siden de første 737 kom var støynivået på MAX en hyggelig opplevelse.
Hva mener du? Bråker den mer enn de foregående ..?:love
Icelandair last week filed planned Boeing 737 MAX 9 service, set to enter service on 20FEB19 to London Gatwick, followed by Washington Dulles. Based on listing, configuration of the 737 MAX 9 is C16Y144.
Jeg stusser litt på at Icelandairs Sagaklasse blir omtalt som "C". Er ikke den egentlig mer å regne som premium economy eller tilsvarende?
Boeing 737 -8 44356 7375 TF-ICN Icelandair delivery 14feb9 BFI-KEF
Boeing 737 -8 44358 7410 TF-ICO Icelandair delivery 04mar19 BFI-KEF
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.