Hvorfor lykkes ikke SAS på ruter der DY har suksess?
Var en tur til Krakow (utrolig fin by forresten) sammen med min kjære nå nylig.
Vi tok SAS nedover og Norwegian hjem.
På SAS-flyet nedover var det vel en 30 pax, svært behagelig pga. den gode plassen, men neppe særlig lønnsomt for SAS.
På vei hjem med DY derimot flyet helt fullt.
Jeg har skjønt at DY har stor suksess på Polen, noe SAS ikke makter.
En bekjent av meg var nettopp i Warzsawa med SAS og rapporterte også der om meget få pax.
Regner med at Polen-satsingen til SAS vil bli ganske så kortvarig med det pinlige belegget de har. Hvorfor markedsfører de ikke disse rutene bedre?
Det hører også med til historien at vi betalte kr. 498,- for billettene. DY forlangte det dobbelte.
Var en tur til Krakow (utrolig fin by forresten) sammen med min kjære nå nylig.
Vi tok SAS nedover og Norwegian hjem.
På SAS-flyet nedover var det vel en 30 pax, svært behagelig pga. den gode plassen, men neppe særlig lønnsomt for SAS.
På vei hjem med DY derimot flyet helt fullt.
Jeg har skjønt at DY har stor suksess på Polen, noe SAS ikke makter.
En bekjent av meg var nettopp i Warzsawa med SAS og rapporterte også der om meget få pax.
Regner med at Polen-satsingen til SAS vil bli ganske så kortvarig med det pinlige belegget de har. Hvorfor markedsfører de ikke disse rutene bedre?
Det hører også med til historien at vi betalte kr. 498,- for billettene. DY forlangte det dobbelte.