SAS med reduceret kapacitet på tysklands-ruter S16 vs S15
Følgende analyse af det tyske marked siger, at SAS denne sommer har 10 pct. færre sæder mellem Tyskland og Skandinavien i forhold til sidste år:
http://www.anna.aero/2016/06/14/german-seat-capacity-up-8-percent-this-summer/
"The reduction in capacity by SAS can be explained by capacity reductions on 10 of its 17 German routes (particularly on its three routes to Frankfurt) far outweighing some small capacity gains on the other routes."
Er der nogen, der ved hvorfor ruterne til Frankfurt er blevet beskåret så kraftigt? Hænger det sammen med ophøret af samarbejdet med Lufthansa?
Følgende analyse af det tyske marked siger, at SAS denne sommer har 10 pct. færre sæder mellem Tyskland og Skandinavien i forhold til sidste år:
http://www.anna.aero/2016/06/14/german-seat-capacity-up-8-percent-this-summer/
"The reduction in capacity by SAS can be explained by capacity reductions on 10 of its 17 German routes (particularly on its three routes to Frankfurt) far outweighing some small capacity gains on the other routes."
Er der nogen, der ved hvorfor ruterne til Frankfurt er blevet beskåret så kraftigt? Hænger det sammen med ophøret af samarbejdet med Lufthansa?