F35Landing
ScanFlyer Gold
Re: Hvordan går det med
Kan dette virkelig bare skyldes ground handling??
Det har jeg litt vanskelig for å tro...

Kan dette virkelig bare skyldes ground handling??
Det har jeg litt vanskelig for å tro...
Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Originally posted by memphis_belle
Men det er jo min mening, og det er sikkert en grunn til at jeg ikke er sjef

Originally posted by EAGLE
Smiler Kjosen enda mon tro...?
Originally posted by P.A. VIKING
Hva med PAX ? , kunden, det er jo de som faktisk blir forsinket...
Et guestimat er da at om DY flyr 80% av sine pax fra/til osl så har det
så langt i oktober 66.666 pax' blitt forsinket grunnet for dårlig groundhandling av DY@OSL ?
[dukker]
Originally posted by P.A. VIKING
Hva med PAX ? , kunden, det er jo de som faktisk blir forsinket...
Et guestimat er da at om DY flyr 80% av sine pax fra/til osl så har det
så langt i oktober 66.666 pax' blitt forsinket grunnet for dårlig groundhandling av DY@OSL ?
[dukker]
 De gjorde så godt de kunne, men med utstyr som så ut som det ble overtatt etter Wehrmacht i 1945 sier det seg selv at det ble litt trøbbel av og til.
  De gjorde så godt de kunne, men med utstyr som så ut som det ble overtatt etter Wehrmacht i 1945 sier det seg selv at det ble litt trøbbel av og til.We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.