Happy søndag fra GMP

petter380

Powder hound
Medlem
Happy søndag fra GMP

God morgen fra Courtyard Seoul Botanic Park, helt ok på toglinjen både fra/til ICN og GMP. Lørdagskvelden ble en flott opplevelse med Korean Air som serverte fullt varmt måltid på den (vanligvis) 90 min lange turen som i går kun tok 72 min.

Har ‘fri’ mellom jobb i KIX i går og her i morgen, samtidig føles ikke helt som fri når man ikke er med familien. Blir uansett en gåtur nå til National Aviation Museum of Korea, så middag med kollega som drar på andre museum, deretter forhåpentligvis fotballkamp med FC Seoul som tilfeldigvis har hjemmekamp kl 19.

Etter møter i hele morgen blir det A223 med Korean ned til PUS, og leiebil tilbake til ICN! Tipper det blir en Kia, eller Hyundai, hehe! KLM 22:25 torsdagskveld gleder jeg meg veldig til!

Har vært stille fra meg her i det siste, rett og slett gått i ett å komme tilbake fra permisjon i januar-juli, mye fint vær (og fjellturer) og nå en forholdsvis travel lang (16d) jobbtur til NØ Asia. Skal skjerpe meg!

Korean og Eurobonus funket forresten gull på KIX med prioritet innsjekk, ombordstigning, lounge og setevalg.

Re: Happy søndag fra GMP

God morgen fra den blå loungen (stuen) på Ris. Her serveres (henter selv) kaffe og non-stop is fra Hennig-Olsen. Utvalget av papiraviser er fortsatt veldig bra.

Ellers anbefales filmen «Ingen kommentar» på det sterkeste/morsomste…Pia Tjelta rocker lerretet. Nyt søndagen der du er!

Det er sommer det er sol og det er søøøøndag. Den næstsidste af slagsen i sommeren 2025. Næste uge, er vi på vej ind i det mere golde og grå efterår, og det var ikke længe, før bladene bliver røde, og orange m.m og begynder at falme.

Lidt trist at tænke på, men sådan er årstiderne. I dag skal den stå på lidt husligt her hjemme, en god kop kaffe, og forhåbentlig noget godt at spise. Men som altid er klokken 7.47, som dette indlæg sendes, og i skrivende stund, drikkes morgenkaffen. I må have en deejlig dag venner :-)

God morgen fra Solli plass. Nyter siste dager av norgesturen på et hyggelig hotell. Supersosiale dager og i dag venter ny runde. Ufattelig hyggelig - og fint å kjenne på at det skal bli godt å sette kursen ‘hjemover’ på onsdag etter drøye fem uker i koffert.

Morn fra Tønsberg. Termometeret viste temperatur på 7-tallet da vi startet dagen i dag, og det er litt på den kalde siden spør du meg. Drøyt fire uker til avreise Italia, krysser fingrene for litt mer sommer da. Man er i hvert fall optimist og har booket hoteller med basseng.

Mornings fra Asker. Innflytning av ny leieboer etterpå, før det kombineres med oppplukning av barn og pizza til sen lunsj. Så innen de gamle for å spise kake. Ha en fin dag.

God morgen fra den blå loungen (stuen) på Ris. Her serveres (henter selv) kaffe og non-stop is fra Hennig-Olsen. Utvalget av papiraviser er fortsatt veldig bra.

Ellers anbefales filmen «Ingen kommentar» på det sterkeste/morsomste…Pia Tjelta rocker lerretet. Nyt søndagen der du er!

Jeg har drevet og lett etter postene til fantastiske EB.
Etter mye om og men fant jeg ut at dette må være den samme gode gamle EB.
Du har fjernet det blå bildet. Forandring fryder eller... :D

God morgen fra favorittsolstolen. Nydelig mimosa-frokost er inntatt og høsten tyvstartes med en nydelig fårikål med lam fra Jæren som putrer på kjøkkenet. Et godt ekteskapsråd.. Mor har en solid hangover og da vartes hun opp enda mer enn vanlig. Behandle de som prinsesser/prinser dagen derpå mot alternativet å støvsuge rundt hodet deres mens man kjefter tar fort en 10-12 år av ekteskapet.

Om noen timer bærer det mot nabolandet hvor man har en trenings-date med sjefen og tre hektiske dager med møter.

God morgen fra favorittsolstolen. Nydelig mimosa-frokost er inntatt og høsten tyvstartes med en nydelig fårikål med lam fra Jæren som putrer på kjøkkenet. Et godt ekteskapsråd.. Mor har en solid hangover og da vartes hun opp enda mer enn vanlig. Behandle de som prinsesser/prinser dagen derpå mot alternativet å støvsuge rundt hodet deres mens man kjefter tar fort en 10-12 år av ekteskapet.

Om noen timer bærer det mot nabolandet hvor man har en trenings-date med sjefen og tre hektiske dager med møter.

Eller god ettermiddag :cool:

Eller god ettermiddag :cool:

Eller god morgen. ;)

Ja, fortsatt morgen her i SC. Temperaturen har beveget seg ned på et mer levelig nivå, så det tyder på at høsten er på gang. Det betyr også orkansesong, og vi håper vi slipper en gjentagelse av fjoråret. Helene var en storm som vi ikke vil se gjentatt ...

Dagen byr på litt småtteri som må gjøres rundt huset. Restene av en bursdagagskake må også spises opp.

Klokken er godt over 757, men vi kan vel likevel feire at nordlys og sne er på vei, kan vi ikke?

osl05.jpg

Jeg har drevet og lett etter postene til fantastiske EB.
Etter mye om og men fant jeg ut at dette må være den samme gode gamle EB.
Du har fjernet det blå bildet. Forandring fryder eller... :D

Byttet blå bil med rød bil;-)

God ettermiddag fra Lillestrøm. Fabelaktig start på dagen, hvor jeg bare har sittet i pyjamas og lest SciFi bok og drukket kaffe i mange timer.

Men nå nærmer det seg nok at det må planlegges middag.

Ha en ekstra best søndag!

Back