Polaris Free Luigi 11 Dec 2009 #1 Ja, hvor sikkert er det at man får den flytypen som er satt opp for hver aktuelle flight på sas.no? La oss si at man sjekker 4-6 uker i forveien.
Ja, hvor sikkert er det at man får den flytypen som er satt opp for hver aktuelle flight på sas.no? La oss si at man sjekker 4-6 uker i forveien.
LN-MOW Flyklapper Medlem 11 Dec 2009 #2 Det spørs hvor detaljert du mener og på hvilken rute .... SAS bytter mye rundt på 737-variasjonene hvis det er behov (teknisk, bookingtall), så hvis du mener innenlands, er det nok litt fifty-fifty ..
Det spørs hvor detaljert du mener og på hvilken rute .... SAS bytter mye rundt på 737-variasjonene hvis det er behov (teknisk, bookingtall), så hvis du mener innenlands, er det nok litt fifty-fifty ..
Polaris Free Luigi 11 Dec 2009 #3 Tnjaaa.. Jeg tenker mer om de kan finne på å sette inn Boeing på ei rute med et annet flymerke oppsatt.
Tnjaaa.. Jeg tenker mer om de kan finne på å sette inn Boeing på ei rute med et annet flymerke oppsatt.
BSSW Browncoat 11 Dec 2009 #4 Hvis det er snakk om mellom Norge og Danmark og det er tidligere SAS DK flightnr, så får du neppe B737 mellom de 2 hovedstadene. Men skal ikke si noe sikkert...
Hvis det er snakk om mellom Norge og Danmark og det er tidligere SAS DK flightnr, så får du neppe B737 mellom de 2 hovedstadene. Men skal ikke si noe sikkert...
LN-MOW Flyklapper Medlem 11 Dec 2009 #5 Polaris said: Tnjaaa.. Jeg tenker mer om de kan finne på å sette inn Boeing på ei rute med et annet flymerke oppsatt. Click to expand... Det KAN skje, men sjansen for dette er betydlig mindre ...
Polaris said: Tnjaaa.. Jeg tenker mer om de kan finne på å sette inn Boeing på ei rute med et annet flymerke oppsatt. Click to expand... Det KAN skje, men sjansen for dette er betydlig mindre ...
sail4fun ScanFlyer Mile High Club 11 Dec 2009 #6 Polaris said: Tnjaaa.. Jeg tenker mer om de kan finne på å sette inn Boeing på ei rute med et annet flymerke oppsatt. Click to expand... LN-MOW said: Det KAN skje, men sjansen for dette er betydlig mindre ... Click to expand... Kan jo bli 737 for F5
Polaris said: Tnjaaa.. Jeg tenker mer om de kan finne på å sette inn Boeing på ei rute med et annet flymerke oppsatt. Click to expand... LN-MOW said: Det KAN skje, men sjansen for dette er betydlig mindre ... Click to expand... Kan jo bli 737 for F5
G Glenn ScanFlyer Gold 11 Dec 2009 #7 Litt OT, men spør likevel.. Hvor stor sannsynlighet er det at Airbus kan bli benyttet i Norge på innenriks? Er det bare SAS i Danmark som opererer disse? Jeg skulle så gjerne sett Airbus i bruk på innenriks..
Litt OT, men spør likevel.. Hvor stor sannsynlighet er det at Airbus kan bli benyttet i Norge på innenriks? Er det bare SAS i Danmark som opererer disse? Jeg skulle så gjerne sett Airbus i bruk på innenriks..
LN-MOW Flyklapper Medlem 11 Dec 2009 #8 Glenn said: Hvor stor sannsynlighet er det at Airbus kan bli benyttet i Norge på innenriks? Click to expand... Omtrent den samme som å ta tolveren i tipping ....
Glenn said: Hvor stor sannsynlighet er det at Airbus kan bli benyttet i Norge på innenriks? Click to expand... Omtrent den samme som å ta tolveren i tipping ....