• Hei

    Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

    Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

    Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

    Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

    https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

    (Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

    De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

    Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Hvor "sikker" er flytypen satt opp hos sas.no?

Polaris

Free Luigi
Ja, hvor sikkert er det at man får den flytypen som er satt opp for hver aktuelle flight på sas.no? La oss si at man sjekker 4-6 uker i forveien.
 
Det spørs hvor detaljert du mener og på hvilken rute .... ;)

SAS bytter mye rundt på 737-variasjonene hvis det er behov (teknisk, bookingtall), så hvis du mener innenlands, er det nok litt fifty-fifty ..
 
Tnjaaa.. Jeg tenker mer om de kan finne på å sette inn Boeing på ei rute med et annet flymerke oppsatt.
 
Hvis det er snakk om mellom Norge og Danmark og det er tidligere SAS DK flightnr, så får du neppe B737 mellom de 2 hovedstadene. Men skal ikke si noe sikkert...
 
Litt OT, men spør likevel..

Hvor stor sannsynlighet er det at Airbus kan bli benyttet i Norge på innenriks?

Er det bare SAS i Danmark som opererer disse? Jeg skulle så gjerne sett Airbus i bruk på innenriks.. :)
 
Back
Top