Jeg har over 200 flights. Så det er noe, men ikke i nærheten av Fnate (Elefanten) som har 1.577. Det hadde vært spennende å regne ut hvor mange reiser jeg hadde trengt å reise de neste 10 årene for å slå Fnate.
. og at RTP stort sett fikk betalt for hver gang han fløy.
I en annen del av et annet telleverk:
Jeg spiste lørdagsmiddag med en SAS-flyger som har jobbet i bolaget siden 1997, DC-9, MD80/90 og 737. Han har på eget initiativ og bare for moro skyld ført logg over hvor mange passasjerer han har hatt med på hver tur. Nå har han 980 000 og tar sikte på å runde millionen neste år. En dag i forrige uke fløy han 1000 pax totalt, OSL-SVG, BGO og AES t/r, seks turer. Litt artig statistikk!
Ja, hva hadde religion vært uten penger ....
Ja heldigvis.
Dere som er nerder betaler for å sitte i en flyvemaskin bare for å fly. (Som pax)
Det er ikke stas å stå i lange køer på flyplasser for deretter å bli klemt inni et midt setet på krøtter klasse «bare for å fly».
Men det er kanskje som da vi var unger og samlet på bil nummer i en liten notisbok.
Fikk man skrevet ned et svensk bilnummer var det ekstra stas.
Tar av meg hatten på en måte, men hadde skjønt det mere hvis man kun logget turer i Første Klasse men champagne og danse piker, eller selvfølgelig styrehuset, hvor det er påkrevet at man fører loggbok på flyturer.
Drømmen var/er og sitte i styrehuset (cockpit) og styre flyet.
Men, sånn ble det ikke og da er eneste alternativet å betale for flyreisen![]()
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.