S semmern ScanFlyer Gold 2 Jan 2022 #21 Fint at du fikk deg turer med begge! Her ble det en busy høst med barnefødsel, så jeg rakk ikke å fly stort. Flyprat-dag på Kjeller til våren, med rundturer på alle som vil? Kan mønstre flere fly også
Fint at du fikk deg turer med begge! Her ble det en busy høst med barnefødsel, så jeg rakk ikke å fly stort. Flyprat-dag på Kjeller til våren, med rundturer på alle som vil? Kan mønstre flere fly også
C Concorde98 ScanFlyer Silver Medlem 2 Jan 2022 #22 semmern said: Fint at du fikk deg turer med begge! Her ble det en busy høst med barnefødsel, så jeg rakk ikke å fly stort. Flyprat-dag på Kjeller til våren, med rundturer på alle som vil? Kan mønstre flere fly også Click to expand... Gratulerer så mye på hjemmebane! Flyprat dag på Kjeller til våren høres skikkelig interessant ut! Jeg er med! Håper mange slenger seg med for å lære mer om disse fantastiske maskinene og Kjeller! Sent fra min SM-G998B via Tapatalk
semmern said: Fint at du fikk deg turer med begge! Her ble det en busy høst med barnefødsel, så jeg rakk ikke å fly stort. Flyprat-dag på Kjeller til våren, med rundturer på alle som vil? Kan mønstre flere fly også Click to expand... Gratulerer så mye på hjemmebane! Flyprat dag på Kjeller til våren høres skikkelig interessant ut! Jeg er med! Håper mange slenger seg med for å lære mer om disse fantastiske maskinene og Kjeller! Sent fra min SM-G998B via Tapatalk
K KnutW Speedbird Concorde Medlem 3 Jan 2022 #23 Dersom mine 194 cm og 105 kg får plass tar jeg gjerne en tur eller to fra Kjeller til våren!
Fellowship ScanFlyer Dusty Medlem 5 Jan 2022 #24 Fin turrapport Blir gjerne med på en slik flydag på Kjeller
C Concorde98 ScanFlyer Silver Medlem 5 Jan 2022 #25 Fellowship said: Fin turrapport Blir gjerne med på en slik flydag på Kjeller Click to expand... Det hadde vært stas! Tusen takk! Sent fra min SM-G998B via Tapatalk
Fellowship said: Fin turrapport Blir gjerne med på en slik flydag på Kjeller Click to expand... Det hadde vært stas! Tusen takk! Sent fra min SM-G998B via Tapatalk