OK sä tar jeg sete nr. 201 vekk og lager en slags kasse med 'Donald Duck & Co' isteden, til fly-reisende barns (m/foreldres) fryd ? ... dog mener jeg selv at det finns nok ä gjöre for fem Flight Attendants pä en 90-minutters feeder-reise med 200 pax ombord ?!
Tiltredes, 100 % enig her, Discus ! Konsekvensen av ditt innlegg (som jeg takker for !) er at jeg har revidert vär Pamphlet, mens jeg venter pä revidert LOPA-tegning ... vi valgte ä ta ut en single pä hver side bak, til ny total 199 seter, bare for ä gjöre markedsförings-bildet helt krystall-klart : H21QR ligger spot-on pä MOL's 'Sweet Spot' !!... du argumenterer jo med økonomi her. Da er det veldig dyrt å dytte inn en ekstra CA for et ekstra sete som du kanskje selger innimellom.
http://www.aviationweek.com/Article.aspx?id=/article-xml/AW_02_24_2014_p28-665049.xmlAlthough leveraging many elements of the 787 design, the Light Twin was expected to be less dependent on more electric systems and would, for instance, have retained a standard pneumatic system.
Light twin er en av mulighetene som har vært diskutert tidligere.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.