Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
OK sä tar jeg sete nr. 201 vekk og lager en slags kasse med 'Donald Duck & Co' isteden, til fly-reisende barns (m/foreldres) fryd ? ... dog mener jeg selv at det finns nok ä gjöre for fem Flight Attendants pä en 90-minutters feeder-reise med 200 pax ombord ?!
Tiltredes, 100 % enig her, Discus ! Konsekvensen av ditt innlegg (som jeg takker for !) er at jeg har revidert vär Pamphlet, mens jeg venter pä revidert LOPA-tegning ... vi valgte ä ta ut en single pä hver side bak, til ny total 199 seter, bare for ä gjöre markedsförings-bildet helt krystall-klart : H21QR ligger spot-on pä MOL's 'Sweet Spot' !!... du argumenterer jo med økonomi her. Da er det veldig dyrt å dytte inn en ekstra CA for et ekstra sete som du kanskje selger innimellom.
http://www.aviationweek.com/Article.aspx?id=/article-xml/AW_02_24_2014_p28-665049.xmlAlthough leveraging many elements of the 787 design, the Light Twin was expected to be less dependent on more electric systems and would, for instance, have retained a standard pneumatic system.
Light twin er en av mulighetene som har vært diskutert tidligere.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.